Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 5 uker før termin kom vesla til verden med hjelp av keisersnitt. 3140 g og 46 cm, så hun var stor nok :-) Pga alle mine plager ville de ikke la meg gå lengre. Det er jo også påvist at forhøyede verdier i forbindelse med svangerskapskløe kan gi brå død på foster i magen. Dette var hovedårsaken til at de ville ta keisersnitt allerede så tidlig. Men hun er helt ferdig og alt er bare bra med henner :-) Merkelig følelse med keisersnitt og jeg har fortsatt mye vondt, men det går fremover. Infeksjon i kroppen så er litt medisiner her, men jeg er hjemme etter eget ønske! Lille Leona er verdens nydeligste som ligner mest på sin far :-) Hun er kjempesnill. Gråter kun når hun er sulten eller vil ha litt nærhet. Er veldig glad i å sove i mamma eller pappas armer, men det er visst vanlig når de er født såpass tidlig. Vi er litt slitne, men VELDIG LYKKELIG og takknemlig for at vi endelig har henne hos oss. Det har vært en veldig lang og slitsom reise for å komme hit, men nå er alt verdt det!!!!! KLÆM
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer sååå mye, og for et fint navn dere har funnet. Hadde lille i magen vært en jente skulle hun fått det navnet, men det blir en gutt med navn Leonhard:) hehe Kos dere Masse i denne første tiden.
♥ DAME Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer sååå mye med den lille Nyydelig navn. Åååå, som jeg misuner deg nå, hihi. Ta det med ro og nyyyt det alt du kan, men det gjør du jo sikkert ) Og GRATULERER forresten ))))))))))
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer så mye med den lille snuppa!! Kos dere masse, og Lykke til videre =)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så mye med jenta,lykke til videre fremover :0)
Flippa m Frida Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så masse med jenta, veldig pent navn dere har valgt. Kos dere masse i sommer
Randis Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så mye med den nyfødte! Kjempefint navn. Godt at dere endelig har fått møtt prinsessa. Kos dere fremover!
EnLitenPrins Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer Skikkelig fint navn dere har valgt på jenta !
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så masse:) Kjempekjekt å høre at alt gikk bra, og at alt går bra nå og at dere koser dere kjempe masse!! Var stor nok ja, og godt var det siden hun ble tatt noe for tidlig.. Godt du slapp å gå lenger.. Har selv hatt to k.snitt så vet du mener med merkelig følelse (tror jeg da) Husk bare å ta det me ro og ikke løft tungt, det hjalp iallefall godt på meg. Selv om jeg hadde aldri så lyst å løfte så lot jeg det være i de seks ukene de anbefalte, og etterpå det så begynte jeg sånn i det små og løfte.. Og har ikke hatt problemer med arret i ettertid. Jeg løftet jo selvfølgelig litt etter operasjonen men ikke mer enn anbefalt, så øket jeg sakte men sikkert. Men aldri mer enn smertegrensen.
togutter-08og10 Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så mye. Så fint at hun var så stor selv om ble født 5 uker for tidlig. Lykke til med det lille nurket.
koseputa Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Gratulere så masse med den lille jenta:) Kos dere masse i tida framover!!!
Venter på bitteliten Skrevet 23. mai 2008 #19 Skrevet 23. mai 2008 Å, så flott! Gratulerer så mye1 Det er bra lenge siden jeg la merke til nicket ditt her inne Bjørnen, så jeg regner med at jenta er svært etterlengtet. Et stort tillykke til deg og din familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå