Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg ble mamma 5 uker før termin med hjelp av keisersnitt. Hun var stor nok, 3140g og 46 cm. Pga alle mine plager ville de ikke la meg gå lengre. Det er jo også påvist at forhøyede verdier i forbindelse med svangerskapskløe kan gi brå død på foster i magen. Dette var hovedårsaken til at de ville ta keisersnitt allerede så tidlig. Men hun er helt ferdig og alt er bare bra med henner :-) Merkelig følelse med keisersnitt og jeg har fortsatt mye vondt, men det går fremover. Infeksjon i kroppen så er litt medisiner her, men jeg er hjemme etter eget ønske! Lille Leona er verdens nydeligste som ligner mest på sin far :-) Hun er kjempesnill. Gråter kun når hun er sulten eller vil ha litt nærhet. Er veldig glad i å sove i mamma eller pappas armer, men det er visst vanlig når de er født såpass tidlig. Vi er litt slitne, men VELDIG LYKKELIG og takknemlig for at vi endelig har henne hos oss. Det har vært en veldig lang og slitsom reise for å komme hit, men nå er alt verdt det!!!!! KLÆM
nussie Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer så masse! Kos dere:) Fint navn dere har valgt:)
Junigull 08 + julispire Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 gratulerer så mye med lille jenta!!! hun har det bedre utenfor livmoren i sånne tilfeller. Kos dere masse med det nye familiemedlemmet!
Sikkertforgammel Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Så koselig da =) Og fint at alt gikk bra! Kos dere masse med lillepia framover =) Kjempestor pia til å være 5 uker fortidlig...
Putte68 Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer så mye med Leona. Flott navn. Så fint at alt gikk bra. Ikke noe morro å gå å plages så mye som du har gjort. Kos dere masse nå:-) Stor klem:-)
Tante Bassa Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer med jenta :-) Kos dere masse i tiden fremover.
lip smacker Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer så mye! Kos dere masse med den lille(Store:-)) jenta!
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer så mye!! Kos dere masse med jenta, og fortsatt god bedring;)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer så masse med en liten jente:)
Nætte;mortil2 Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 OI da! Så godt at det gikk bra! Får håpe du får bukt med infeksjonen i kroppen din også, så du slipper å plages med den.. Kos dere med lille snuppa!! Gratulerer så mye! =) (tidlg Olinebrumm)
Mamma`n til Trym Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så utrolig mye !!!! Jeg husker deg fra alle trimestrene her og det var kjempehyggelig at alt gikk så bra. Kos deg masse med den lille jenta.
Diamanten Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så mye med jenta;) kos deg masse fremover. Jeg har 5uker igjen så litt rart å høre at noen begynner å få barn nå som skulle hatt samtidig med meg....det blir så nærme he,he;) Klem fra meg
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Gartulerer så masse:) Kos deg med lillejenta:)
rikedaspike Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Hei på deg! Jeg har følgt deg i alle 3 trimester og gleder meg veldig at du og babyen har det ( etter forholdene ) bra!! 7 uker igjen her - kan godt vente litt jeg or ønsker ting på plass - vi har flytta i tillegg! Slitsomt!! Lykke til - tar vare på deg selv også!
trebarnsmamma84 Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så masse med vetlejenta:) fekk du ks pga svangerskapskløe???Eg har igjen 4 veker til termin, og tok blodprøver på mandag for å finne ut om eg har det og...klør som berre det....helde på å bli sprø. Jenta di var nå stor nok for å vere født 5 veker før tiden....Lykke til vidare og kosa deg masse:)
Krusemynthe Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 Hurra!! Skjønte det gikk den veien, da det plutselig ble stille fra deg etter kontrollen du skulle på. En "venninne" av deg har informert litt på "gravide slitere", så jeg fant fort ut at både du og Leona hadde det bra! Det gleder meg. Så da forsvinner du til DiB, eller forsvinner du helt fra nettet? Uansett -det har vært hyggelig "å bli kjent med deg". All mulig lykke til på ferden sammen med Leona!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så masse =) Håper vi ser dere snart! Har ikke villet komme på besøk enda, for regner med at dere har mer enn nok å henge fingrene i om dagen =) Men hvis jeg får lov, kommer jeg/vi gjerne bort en dag og hilser på...? Klem
Mrs. icsi og småen Skrevet 22. mai 2008 #19 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer sååå masse! Så bra at alt har gått fint med dere, nå gjenstår det bare å bli kvitt infeksjonen og så kan du/dere kose dere i bøttevis fremover!! Bra at du fikk ekstra oppfølging og at de valgte ks nå, fremfor å på død og liv "vente litt til.."¨ og se det an... : )
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 Hovedårsaken var svangerskapskløen. Verdiene gikk litt ned igjen, men pga at jeg i tilegg hadde svangerskapsdiabetes og en blodsykdom ble det så mye risiko og plager at de ikke ville vente lengre. Hadde jeg ikke hatt dette i tillegg ville de nok ventet litt til. Bra du får sjekket det ut, er ganske alvorlig denne svangerskapskløen dersom det er forhøyede verdier! Masse lykke til!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 22. mai 2008 #21 Skrevet 22. mai 2008 Vet ikke helt hvor jeg blir å finne jeg, men helt borte blir jeg nok ikke. Blir nok en del mindre tid til å være her inne, men må inn og følge med dere litt også :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 22. mai 2008 #22 Skrevet 22. mai 2008 Selvfølgelig skal dere få komme innom en dag, må bare se an formen litt dag for dag.... Jeg sender deg en melding jeg tenker jeg når det passer :-) Hils gubben ;-) Klæm
Ceppi *På Overtid* Skrevet 22. mai 2008 #23 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer, Bjørnen! Vi hadde jo egentlig termin samtidig ) Alt godt ønskes den nye familien! )
Sitronelle Skrevet 22. mai 2008 #24 Skrevet 22. mai 2008 Hei! Gratulerer så mye med den lille jenta! Jeg har fulgt med deg fra sidelinjen, helt fra IVF perioden, og jeg er kjempeglad på dine vegne at mirakelet endelig er her! Selv fødte jeg ei lita jente ved hjelp av IVF for et år siden, men tror du sannelig ikke at jeg er gravid igjen nå på naturmetoden....Etter så mange år med hormoner og slit...!!! Livet er rart! Gratulerer i alle fall!!!
anni:-) Skrevet 22. mai 2008 #25 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så mye, kjekt å høre at alt gikk bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå