Ksenia & Anjem Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Søknad på stilling som ********** Viser til Deres utlysning på www.******.no den 16.05.08, og ønsker herved å søke på stillingen som vikar på *******. Jeg er en meget blid og positiv jente på 25 år. Har tidligere mye erfaring med kundeservice/ekspedering og trivdes svært godt å jobbe med dette. Jeg er for tiden i mammapermisjon, men har hatt et vikariat ved **** fra November 2006 og opptil nå. Kontrakten min utgår i Juni. Jeg har svært lyst å fortsette da jeg trivdes meget godt. Jeg har lært mye og vil lære enda mere. Jeg er vant til å jobbe i et hektisk miljø, der mange ting skjer samtidig og føler jeg takler en stressende situasjon veldig bra, med godt humør og positivitet. Jeg yter maks service for at kundene skal være fornøyde og at de skal se på det som en hyggelig opplevelse å snakke med meg. Mine tidligere arbeidsgivere beskriver meg som ansvarsfull, presis og godt likt av kunder og arbeidskollegaer. Ønsker å legge til at jeg stiller alltid opp hvis det er noe ekstra som skal gjøres, er meget ryddig og er ikke redd for å ta i et tak. Utfordringer er alltid morsomt, og hvis jeg først setter i gang med noe, jobber jeg raskt og effektivt for at det skal bli fortest mulig ferdig. Håper jeg har lagt til grunne for hvorfor jeg synes jeg passer bra til akkurat denne stillingen, og hva jeg kan bidra med. Med vennlig hilsen, Mamma26
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Synes det var kjempebra jeg!! Jeg er i en jobb selv hvor jeg har sett mange søknader og de var ikke like bra skrevet.. Ditt var levende på en måte!!! :-)
Amy=) Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hva med å skrive;:Ser frem til å høre fra dere på slutten? Før vennlig hilsen. Det ville jeg ha gjort.
Ksenia & Anjem Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Takk..ingenting du kan peke på?
mamma-til-2-jenter Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Jeg synes du må fortelle mer direkte hva du har jobbet med, og mindre "skryt". Det er bra å ha med noen positive ord om seg selv, men etter min smak blir dette litt vel mye. Lykke til =)
Ksenia & Anjem Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2008 jauda bradere følger med::hjelpes..haha
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Det heter mer og ikke mere. Stygg feil.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 "...og hvis jeg først setter i gang med noe..." Ikke en helt heldig setning, høres ut som du sliter med å legge vekk neglefilen. Ellers var søknaden god=)
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Har tidligere mye erfaring med kundeservice/ekspedering og trivdes svært godt å jobbe med dette Kan sikkert omskrives samt at det rette er "og trives svært godt med å jobbe med dette" setningen gir jo ingen mening
trompetisten Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Kjempefin søknad egentlig Synes maks service hørtes litt "flåsete" ut på en måte. Synes god service er nok Og ja. En annen ting. "... og hvis jeg først setter i gang..." Høres dessverre ut som at du trenger starthjelp, men da, bare du først kommer i gang, jobber du effektivt Ville jobbet litt med hele den setningen, bare for å fått den litt mer "smash". Meningen og innholdet er godt, men synes den var litt tung å lese. Kanskje nok med "Utfordringer er alltid morsomt, tar de på strak arm, og jobber raskt og effektivt." Ellers synes jeg at du skriver en god søknad
Lille nuffe Skrevet 21. mai 2008 #17 Skrevet 21. mai 2008 Ikke skriv "når jeg først setter i gang med noe...." Det høres ut som om du er litt seig til å faktisk sette i gang med noe.. Skriv heller: "når jeg setter i gang med noe..." eller "når jeg tar fatt i en ny arbeidsoppgave..." Eller var den fin,fin
9nah Skrevet 21. mai 2008 #18 Skrevet 21. mai 2008 bra, men synes du kan droppe 'tidligere' mye erfaring med... erfaring er jo noe man har fra før, altså er det gitt at det er 'tidligere'. og så skrives Juni med liten bogstav. ellers bra. ikke enig med de over her som synes det høres negativt ut med 'først setter igang med noe', jeg ville klart tolket det på den måten du mener; at du ikke slutter midveis med 'prosjekter', men står på og får ting gjort.
Ksenia & Anjem Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 21. mai 2008 tusen takk for alle innspill--har rettet opp alt nå..noe mere?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. mai 2008 #21 Skrevet 21. mai 2008 referanser må du få med. viktig viktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå