Graciegirl Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Nå ventes det spent på referat fra IKEA-raidet ditt! Håper du hadde en fin tur og at både store og små blir fornøyd med resultatet etterhvert
Sara Rompompei Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hei du Jodda, det gikk så det suste, haha Til alle som bekymret seg for at ungene skulle få et avleggs overfylt antikkbeiset rom kan jeg berolige med at så ikke skjedde ;o) Senga jeg hadde tenkt på var stoppet for salg av en eller annen grunn, så da måtte jeg brått tenke nytt. Er det ikke sånn det bruker å være på ikea da? I hvertfall så blir gutterommet tøft med metallmøbler og jenterommet litt lunere med lyst tre. I dag har bror og far skrudd og skrudd og skrudd og skrudd. Mens jeg har malt og malt og malt og malt. PUH! Men dette blir så fint! På lørdag blir det flyttings! Juhuuuu
Graciegirl Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Så bra du/dere ble fornøyd med møblene. Det er jo litt gøy også, da, å ha skikkelig make-over av et (eller flere) rom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå