Holly❄️ Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Gutten min satt på fanget og tullet. Han så plutselig ned på meg og sa, "Mamma, jeg har også pupper." Javel, sa jeg. "Ja, men ikke så lange som du har da.. " Hahahahahahah:)
Bettybu Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Pappa, du prompa sa poden inne på en butikk!! Det stemmte, men det var nok bare poden og pappan som merket det, for det var langt til neste kunde. Men poden snakket så høyt at flwere fikk det nok med seg!!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 HAHAHA Hørte ein god ein av ei eg jobba med før. Ei ho kjente hadde stått forran spegelen og ergra seg over magen sin og klaga litt til seg sjav om at den var for stor. Så kjem dattera inn og ho vil jo ikkje at ho skal høre og sjå at mamma ikkje likar magen sin så ho sluttar og latar som ingenting. Så kjem det fra dattera, som sikkert hadde stått der litt, "men mamma da, det gjør ikke noe at magen er litt stor, det er ingen som ser den, puppene dine henger jo over alikevel!!" Det var trøsta si liksom hehe
Gunni_2 Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Her var det pappaen som prompa når vi satt å spiste middag og eldstegutten setter en finger foran munnen og siet høyt "Hysj, pappa, ikke lov!" Det var gutten som kan bordskikk, hehe
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Mini har også begynt og komme med gullkorn tidvis.. han er 2.5 år.. jeg skulle pusse tenna hans i kveld.. Og sier gjentatte ganger at nå må du gape høyt.. han gaper i 1 sek.. Dette gjentar seg flere ganger hvorpå jeg tilslutt sier at nei dette gidder jeg ikke.. kan du legge deg med gule tenner.. Hvorpå han tar tak i kinnene mine og setter seg helt oppat ansiktet mitt.., ser meg rett inn i øynene og sier.. - Ikke så sinna nå da mamma- hehehe.. Også pusset vi tennene helt ferdig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå