trompetisten Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Noen som har noen? OK til sitt bruk? Skal ha på et gjesterom, som blir brukt +/- 4-5 ganger i året. Lite rom, så greit med sofa sånn ellers....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Kommer an på hvem du mener... den vi har er ikke veldig bra, veldig hard og legger nesten rett på gulvet. Men den som heter Ektorp eller noe i nærheten, er veldig god. Den har jeg sovet på hos ei venninne og den er super deilig.... Men mye dyrere enn den vi kjøpte. Vi har veldig ofte overnattingsgjester så vi skulle vel egentlig hatt en slik god sovesofa og ikke den harde greia vi har nå.
trompetisten Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Ja, liker godt Ektorp, men den er dyr synes jeg da.. Da drar jeg like gjerne til Skeidar som ligger rett ved siden av, istedet for et par timers tur til Ikea. Har selv sett mest på Lycksele... Selv om det er billig, så synes jeg at de som overnatter her skal ligge (relativt) godt
NoDoubt Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Hemnes dagseng er veldig fin. Kjøper du noen puter til å ha i ryggen så fungerer den godt som sofa. Den kan dras ut til dobbelseng. Madrass kjøper du utenom og kan da selv velge.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Vi kjøpte en sovesofa på Ikea. Den er bare så utrolig god å ligge på. Har kjøpt ekstra overmadrass. Men det må man til de fleste sovesofaer.Er blå kostet rundt 6000.
NoDoubt Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315
velger nick en annen dag Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Vi kjøpte "sovesofa" som kan klappes sammen til en slags stol.Superpraktisk da den tar liten plass...:-) Og valgte madrass som var veldig god til den. Anbefales..:-)
fox`y Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 jeg har sovesofa fra ikea. er slik man bare trekker ut så er den som en rammeseng for å si d slik. når den slåes opp igjen tar mann bare et trekk utenpå så blir d en 2 seter sofa igjen:) syns den er kjempe god jeg..ikke var den så dyr heller.. men husker selvsagt ikke hva den heter da hehe er i ammetåke ennå jeg...
trompetisten Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2008 Ahh.. den var egentlig kjempefin. Skal se på den. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå