AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hvilken sort har dere? Hva betalte dere? Hvor er den kjøpt? Skal ha Emmaljunga duo Classic vogn, noen som har gode råd ift til stelleveske til denne? Vil ha en enkel stilren en i mørkeblå. Takker for svar.
Ella78 m/ A&M Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg kjøpte Emmaljunga Edge Duo, og da fulgte stelleveske med. Ikke spesielt lekker i mine øyne, men den fyller da funksjonen. Kommer ikke til å bruke penger på en penere, tror jeg...
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Ok. Jeg kjøper vogna brukt, sto ingenting om at det fulgte med stelleveske, bare regntrekk... Så lenge den fyller funksjonen er det jo helt greit, trenger ikke noe fancy jeg heller.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har kjøpt en helt enkel stelleveske fra Allerhand (tysk merke) kjøpt i Tyskland for kr 450,- (billigere der, tror jeg). Til de to eldste hadde jeg en BabyBjørn stellesekk, men den er nå ødelagt, ellers var den genial. Mange stellevesker koster rundt 7-800 kroner, det synes jeg er en horribel pris for en relativt enkel veske...
Guromora84 Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har kjøpt Baby Bjørn stelleveske, kostet 995,- men er VELDIG fornøyd med den:) (selv om den ikke helt er tatt i bruk enda:))
prinsesse08 Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Syns teutonia sin stelleveske er veldig fin og enkel. Tenkte å kjøpe den i svart til min emmaljunga egde duo vogn. (likte ikke emmaljunga sine stellevesker)
pusi og lille pusi:) Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 har åsså kjøpt emmaljunga edge duo, å d følte ikke me stelleveske men d e ei som liksom e til emmaljunga vognen... koste ca 500... å den fins i svart me en klar blåfarge.... å mange andre farga så klart:) bare å gå på nettsia t emmaljunga så ska den være der...
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2008 takk for svar folkens.
lene7 Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Et tips kan være å kjøpe en stelleveske som hører til vognen. Da vet du at den ikke er for stor , slik at du risikerer at vogna tipper hvis du fyller den normalt opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå