Gå til innhold

walk-in-closet noen av dere som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal pusse opp soverommet nå, og tenkte vi skulle bygge oss et sånn. tenkte kanskje det kunne være lurt å høre med dere om dere har noen tips i forhold til hva man burde ha der og hva man absolutt ikke trenger...hehe og evt hvor dere har fått tak i div ting:)

på forhånd takk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Vi har=) innredet med IKEA - innredning, helt genialt. du kan gå inn på nettsiden deres og laste ned et program der du legger inn de skapene og den innredningen du vil ha. da får du også opp pris og handleliste=)

mange forskjellige typer skapstammer, størrelser, dører og masse lur innredning som buksehenger og skostativ. du kan tilpasse det helt etter dine behov. anbefaler å styre helt unna hyller, og bare ha trådkurver. mye lettere å finne klærne da fordi du kan dra ut kurven istedenfor å rote inni hylla=)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Nei, men er villig til å selge tanta mi for å få det.

Skrevet

hehe liiitt enig med sug lut :P

Skrevet

Nope, MEN neste gang vi flytter skal jeg ha stort soverom og stoooort walk-in! Mamma har det og jeg har alltid vært utrolig misunnelig hehe :)

Skrevet

Har walk-in closet. Det er fantastisk, lett å holde orden i klærne, god plass og finner alltid det jeg ser etter. Lag walk-in closet!

Du kan jo innrede det med hva du vil. Ikea selger jo billige garderobeløsninger.

Skrevet

Sammen med to bad så er plass til walk-in-closet de eneste kriteriene jeg har når vi skal på husjakt.

Jeg tror jeg er villig til å gjøre så og si hva som helst :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...