Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her får nå pupp morgen, ettermiddag og kveld. Tenker at ettermiddagspuppen forsvinner snart..Han er ikke så intressert i puppen på dagtid lengre.

Han spiser full porsjon grøt til frokost+pupp, fruktbeger til lunsj, smaksprøver på middag(ikke blitt glad i middag enda, får pupp etter smaksprøven), og 1,5 porsjon grøt til kvelds-da er han sulten ja!

Jeg ammer noen ganger på natta enda, men vi skal kutte ned på servicen snart. Tenkte å amme rundt kl 00 og 03, ammer så å si annenhver time enda..:( zzz...trøtt nå!

Er det nødvendig med å gi mini her MME når jeg trapper ned ammingen? han får litt vann til alle måltidene, men drikker tilsammen på en dag kanskje 10-20ml vann..

Han er jo 7,5mnd nå...vet ikke helt hvor mye mat de skal ha i døgnet jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er anbefalt at babyer får mm eller mme hele sitt første leveår i tillegg til fast føde. Jenta mi er snart 1 år, men får fortsatt litt mme på flaske før maten til frokost, middag og kvelds, men det er noen måneder siden melken ikke lenger var størsteparten av måltidet. Hun får 120-150 ml mme før maten, altså ikke så veldig mye, og da spiser hun en god porsjon grøt eller middag etterpå.I tillegg til mme får hun vann til maten. Til lunsj har vi enten yoghurt, brødskive og frukt eller bare frukt med vann eller juice til maten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...