Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Las ett innlegg på bim her en dag, der var det ei som var rasende fordi noen hadde lest på Facebook at hun var gravid og hadde spredt til hele verden at hun var gravid.Men hvorfor skrive så sensitive opplysninger på td bim og FB om en ikke vil at alle skal vite det..Huff veit det er stygt av meg og le, men jeg klarte ikke la være...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å fnise litt av den ja;=

Skrevet

Hehehe, ja da var det jo spesielt smart å legge det ut på Facebook.........;-D

Skrevet

Tror noen i fullt alvor tror at det de legger der bare leses av de aller nærmeste... Synes det er skummelt å se hvor lett mange særlig unge ser på peronopplysninger (hm... nå høres jeg ut som jeg er 80, men...)

Skrevet

Ikke sant, du legger ikke ut slike opplysninger viss du ikke er klar for at omverdenen skal vite det.Hun hadde profil med bilde av seg selv og barna...Da måtte jo det komme ut..

Jeg er så skeptisk at jeg ikke har lagt ut bilder her engang jeg da..Livredd for misbruk.Men ikke så redd for at noen skal vite hvem jeg er da :0)

Skrevet

Sånn til opplysning....jeg fant deg ikke der inne altså!!! mohahahahaha ;o)

(å du kan tro jeg jeg jobba for å finne deg)

C",))

Skrevet

Jeg er ikke på fb :0) Dvs jeg er på en skravletråd sammen med noen tidligere bim venner, men det er en sånn lukka tråd,så meg finner du ikke på fb nei :0)

Skrevet

jeg vet jeg vet....men jeg leita for det!!!

Knegg......C",)

Å så ropte jeg på deg hele tiden....

jeg ropte, "iiiiiidefiiiiiiis"

Men du svarte slett ikke du.snufs =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...