Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 dersom jeg sier at jeg egentlig er litt småsnurt på venninna mi, som har termin dagen før meg, er førstegangs og nå ligger på føden, mens her sitter jeg og blomstrer, uten tegn til noenting festlig som helst? Kjipe venninna som stikker og føder før meg:( *lei seg*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 hehehe... du er ikke egoistisk og selvsentrert før du nekter og komme på besøk fordi du er furt fordi hun behandler deg så dårlig med og føde før deg... hehe
MAMMA TIL VERDENS BESTE GULL Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Det skjønner jeg godt..skikkelig kjipt:( får håpe din fødsel blir bedre enn hennes da;)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 nei, det syns jeg ikke du er! Er helt naturlig å tenke slik på slutten av et sv.skap
Ravna Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 He he, den tror jeg du vet svaret på Ikke få som har følt det sånn, der de har sittet smekkfulle av baby og følt at alt står på vent. (For du er vel litt glad på hennes vegne også?)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg er faktisk GRØNN av misunnelse er jeg... (for noe så vondt, komplett idioti:p)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Fy søren...litt av ei "venninne"...... ;0) Så-så *trøstelitt* Du er jo jammen heldig likevel, med litenbebiss like om hjørnet! Lykke til!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Ravna, nehehehei, er jeg vel ikke! Jo, det er klart jeg er det, hun har en kjmpeunge i magen og er blitt fulgt opp i huet og ræva for det, hun har vann OVERALT og har vært kembosvær i flere mnd, hun har en bekkenløsning fra helvete osv, så klart jeg unner henne dette, deilig for henne å få hilse på den lille krabaten i magen. Men faen, kunne hun ikke venta ei uke til!? *hmpf*
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Chanelle, jeg veit, bare dra og føde sånn liksom, uten å sjekke om jeg er klar først!
NoDoubt Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Hehehehe:-) Forstår deg godt:-) Jeg hadde termin på samme dag som en gammel nabo, den 13. februar. Hun fødte 18. januar og jeg den 24. februar! Den kjentes;-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Dårlig gjort av venninna!! Syns hun kunne ha knepet sammen litt lenger i sympati med deg..;-)Nei, joke aside - det er på trynet jævlig å være høygravid og gå og vente på den terminen som aaaaldri kommer..usj! Når er forresten termin tillab? Håper det skjer noe snart=)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 NoDoubt, den var SKIKKELIG ufin... Makan til oppførsel asså!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Supermann; mensterminen var 12 mai, UL er ikke før neste fredag (evigheeeeeeeter til!) Og forrige gang gikk jeg jo 10 dager på overtid i tillegg! Jeg er skikkelig pessimist nå, trukke denna saken vil ut jeg, ikke før neste sommer ellerno!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Neeei, shit - håper du slipper overtid denne gangen!! Jeg skal ikke sutre da, for jeg fødte på termin, men herregud...holdt søren meg på å dø av graviditet lell altså=/ Men det kan jo bli når som helst nå da - jeg krysser alt jeg eier og har for å sette litt fart på babyen. Kom igjen; ut-ut-ut-ut-ut-ut NÅÅÅÅÅÅÅ! *sender fødestøv*
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Kjenner til følelsen! Hadde det akkurat på samme måte nå før minsta kom til verden. Ei venninne som var førstegangs hadde termin fire dager etter meg, hun var sååå frisk og i kjempeform gjennom hele graviditeten, jeg var sykmeldt i 9 mnd med kvalme, en grusom bekkenløsning(og krykker), og alle andre plager man kan få. Hun fikk babyen et par dager før min termin, og jeg måtte gå 15 dager overtid og ble satt igang tre ganger.. Gjett om jeg følte det urettferdig da! Selv om jeg selvfølgelig var glad på deres vegne:)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 *suuuuuuger til seg hvert milligram med fødestøv*
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #17 Skrevet 21. mai 2008 To små rosa; Ikkesant, disse venninnene er HELT håpløse asså, de skjønner liksom ikke at man i det minste må dele litt! Hihi...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 21. mai 2008 #18 Skrevet 21. mai 2008 Jeg er rystet....hvordan KUNNE hun?? Enkelte tenker bare på seg selv...!!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mai 2008 #19 Skrevet 21. mai 2008 Nei, går det an å være så ufin?? hehe, du er ikke mer selvsentrert enn resten av den kvinnelige befolkningen bare få uker før termin. Det er helt lov og du har min fulle forståelse Nå har jeg prøvd å lokke ut denna ungen før jeg altså, tydeligvis uten videre hell! Så nå prøver jeg en ny strategi *hoppe på magen og hal i og DRA* Neste steg blir å true den ut, men jeg håper å slippe det altså..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #20 Skrevet 21. mai 2008 Ikkesaaaaaaant! *oppgitt* (men er jo litt spent da, siden de ikke vet hva det blir ennå! Jeg har satsa noen kronasjer med ei annen venninne på en liten gutt!)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 21. mai 2008 #21 Skrevet 21. mai 2008 Nei de burde virkelig sympati-vente littegranne..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #22 Skrevet 21. mai 2008 Bare å begynne med truinga allerede tror jeg, de prøvde det på BiM sist gang, og som nevnt venta Embla 10 herlige dager på overtid likevel. (mami og umulius, det funka ikke sist, prøver du igjen nå el? Hihi Kanskje det er skumlere om Emmi får prøve?)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #24 Skrevet 21. mai 2008 Hehe, veninna mi hadde termin 1 uke før meg - og jeg fikk baby 9 dager før henne (og 4 dager ETTER hennes termin) Tror hun hadde det noenlunde sånn som deg ja.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #25 Skrevet 21. mai 2008 fy søren assa.. må jeg si er bare så dårlig gjort av venninna di. du har jo tross alt termin først mener jeg.... he he er du litt lei kanskje?? skjønner deg godt:) ja ja sender deg i alle fall en "trøste"/sympati klem og håper den i alle fall hjelper litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå