Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi, jeg leste innlegget ditt på det om han som ikke ville vaske håret, og må si jeg er imponert over din mors pedagogiske evner, *knegg* Ser for meg en voksen dame som ligger på gulvet på rema og spreller....

fnis, altså :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke det verste.. fattern hektet av døren til rommet mitt når jeg var tenåring. Typen; slenger du igjen den døren en gang til, så...

OG han er av typen som gjennomfører..

Skrevet

Hva er dette for innlegg da? Hørtes ut som et mye morsommere innslag enn de som finnes her i kveld...

Skrevet

Det var en stakkars mamma som hadde ei lita snelle som ikke syntes det var noe greit å vaske håret sitt, jeg foreslo å henge henne opp ned i dusjen...altså sprute oppover istedet for nedover...

det var ikke seriøst ment,da.

og da kom jeg til å tenke på hva min mor ville gjort, hun og pappa var noe utradisjonelle når det kom til oppdragelse.. lurer på hvor skadet jeg egentlig er??

som når jeg var 15 og fikk første kjæresten og bestemor sa; ungær får døm laga åkkesom, gi jentungen p-piller!

..eller da vi hadde glassmanetkrig på svabergene ved hytta, og pappa også var med. resten av ferien var trusselen klar; den som ikke oppfører seg må bade med stampen full av maneter,

Skrevet

Hehe, nett som han faren som begynte å kle seg som dattera, altså med bar mage og bukser som trusa stakk opp av ala stringtruser, og gikk rett inn i venneflokken hennes og ville prate. Når hun kunne kle seg sånn, kunne han og ;-) Ble fort en annen kledning på dattera ja.

Men tenkt å være så gjennomført da. Alltid holde det de lover eller truer med. Tøft!

Tror nok ikke du er skadet, men har sikkert mange gode minner (og gjerne noen ubehagelige) fra oppveksten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...