Gå til innhold

Til eksamenstrollene her inne:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere alle sammen lykke til. Vet noen skal til pers i morgen. De har min fulle sympati. Og for hva det er verdt: Det blir bedre :-)

Betre bør du ber`kje i bakken enn mannevit mykje, you know.

Hilsen ferdig-med-eksamens-piano

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TAKK! det trengs!

spyssyk baby som sover oppå meg og har sittet oppå meg konstant i hele dag og kastet opp oppå meg i hvertfall 20 ganger i dag og 40 ganger i natt. eksamen fra 9-15 og jeg har barnevakt til klokka 14... hehe og fått lest utrolig mye mindre en planen i dag siden barnehagen er så sære at de ikke vil ta i mot spysyke barn.

så takk igjen! hehe

Skrevet

Jotakk, jeg har nettopp lagret en 74-siders forkortelse av boken. Har ikke bestemt meg for om jheg skal fortsette å lese, selv om jeg er drittlei, eller være sosial med mannen... what to do? Kan lese i morgen, jeg skal ikke til pers før klokken 16.15 faktisk=)

*eksamen suger rompe*

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Takk... mannevit mykje gnager litt bak øra akkurat nå, men i morra...

Skrevet

godt jeg ikke er alene,, skal ikke til pers før til fredag, men hadde en sist torsdag og, og neste uke en til.. æsj ass.. eksamen er no dritt.. er sååååå kjedlig å lese. i tilegg prøver jeg og spare litt penger, så har jenta mi hjemme med meg om dagen slik at jeg slipper å betale barnehagen denne mnd. får ikke lest så mye men... håper bare jeg står jeg.

Skrevet

Tusen takk!!

Idag er ale bare rot i hodet. Klarer ikke å konsentrere meg om noe som helst, så i morgen får det bare gå som det går! :oS

..heldiggrisen som er ferdig! :oP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...