The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 De koster jo pokkern meg 6-7-8-900 spenn jo! Og det er jo bare noen nylongreier!!!! Jeg har selvfølgelig lyst på en som matcher vogna og som er lekker, men jeg blir litt muggen av sånne blodpriser. Den koster jo fire kroner å produsere i Kina. Det er ren utnytting av oss shoppeglade gravide. Når det er sagt: Hva er det lurt å tenke på når man skal ha veske? Noen som har noen sterke meninger der? Eller kan du anbefale en lekker en som passer til marineblå vogn?
temine Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Vi har en nylonveske i sort som koste 199 på reflex. Den er helt ok, men ikke fancy og flott. Bruker som regel de av mine egne vesker med lang nok skulderstropp:)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 jeg ble ganske sjokka da jeg skulle ha den til emmaljunga vogna vår. den kosta 800kr. helt vilt!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Er Emmaljunga sine stellevesker så dyre ;(
maria isabell Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 stor veske m stelleunderlag, svart og lett å vaske...
babygullz <3 vilde Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Syns 500-1000 virket "billig" jeg... de jeg har sett på koster 1700 og oppover..:S Hva bør man egentlig se etter når man skal ha en sånn?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Lurer jeg også på? Ikke sett på noen ennå jeg :S Men siden jeg skal ha Emmaljunga vogn, tenkte jeg kanskje kjøpe det i stelleveske også. Andre anbefalinger evt?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Med vår første tenkte jeg at "stelleveske er stelleveske uansett hvilken" og var kjempeglad for at stellevesken fulgte med Emmaljunga-vogna. Men etter å ha forbannet meg x antall ganger etter å aldri finne det jeg lette etter nedi veska som bare ble ett eneste rom med masse rot oppi, så skjønner jeg nå viktigheten etter å tenke litt mer praktisk i fht stelleveske. Så denne gangen tar jeg hovedfag i stellevesker (kan i alle fall virke sånn). Mine kriterier er at den først og fremst er praktisk med flere rom til oppbevaring av flasker, glass, våtservietter, nøkler, lommebok etc. Så skal den tåle litt vann og hverken være for liten eller stor. Den bør i tillegg helst matche vogna, men kjøper gjerne en nøytral i svart, brun eller beige. Min øverste grense for en slik veske er 1000 kr, men hvis den blir så dyr skal den kunne brukes videre etter at man ikke trenger stelleveske lengre. Har kikket litt på Allerhand-veskene og synes de først og fremst de ser praktiske ut. Vi skal ha en som skal matche en brun søskenvogn og senere en sportsvogn vi ikke vet farge på. Vil du satse billigere så er mitt tips å lage deg forskjellige innretninger på egenhånd. Kjøp deg f.eks. en løs toalettmappe på H&M til 40-50 kr hvor du kan oppbevare litt bleier, stellekrem o.l. småsaker. Hold mobil, lommebok og nøkler samlet i et eller annet sammen nedi veska. Ha med deg litt småposer til evt vått tøy o.l. Og se etter brukte stellevesker, for de er det nok av ! Finnes nok en del stelleveskedilla småbarnsmødre der ute.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Den jeg SKAL ha nå til nr 2 koster 2000, så jeg synes ikke 6-800 er så fryktelig ille En praktisk OG pen stelleveske er gull verdt så det betaler jeg gjerne for hvertfall denne gangen hvor vi har det meste andre fra før... Til snuppa mi har jeg en petunia pickle bottom touring tote og den er verdt sin vekt i gull hehe, elsker den veska!
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2008 Er det den som er litt rar i fasongen? Ser litt ut som en tube? Jeg ser de har den på salg på babybrowns.com HVor har du kjøpt din? Inneholder den en stellematte også?
nr.4 i oktober Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Ja de er dyre som rakkern. Men "dessverre" er jo de fleste så lekre og, så man kryper gjerne til korset og kjøper en eller to... MEN; en idè kan være å sy en selv!! Jeg har en oppskrift i en sånn "lag ditt eget babyutstyr"- bok, på en som ser romslig og fin ut og som man syr en integrert stellematte i osv også.. Og da står du fritt til å velge akkurat hvilket stoff du vil ha den i etc og... Jeg vurderer sterkt å sy min egen denne gang, men først skal jeg løse vogn-dilemmaet mitt og vite hvilken jeg ender opp med, så alt matcher.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Fy til en flax at min følgte med vogna da.. hehe, men har tittet på nye og de er jaggu meg dyre, så fancy eller ikke.. den får holde!!=)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2008 Jeg ville ikke hatt noe imot å betale 900 spenn for veska hvis den var lekker, men den der usexy blå nylonbagen til Simo for eksempel??? Hvorfor?? Og jeg er ikke noe flink i håndarbeid dessverre, ikke noen vits i å lure meg selv lenger. Buksa jeg stikker nå ser ut som en trailersjåfør har strikka med boksehansker på mens han snakker i mobiltelefonen. Da lurer jeg heller på om jeg ikke skal gi en tusenlapp for en veske, men den må være sexy! Og så skal jo gubben ut og trille, så veska må ikke være for femi heller.
Myra Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Jeg hadde også emmaljunga sin og synes ikke noe om den. Men ser de er kommet med en ny modell nu, noen som har sett på de? Det jeg skulle ønske med stelleveska var at den også kunne brukes som ryggsekk. Spesielt når jeg skulle ut å reise eller skulle noen steder uten vogn. Da synes jeg det var vanskelig med skulderveske, baby og kanskje bilstol også. Har sett av Babybjørn har kommet med en variant som kan gjøres om, men har ikke noen erfaring med den.
Ompalompa Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Jeg synes folk tar helt av ift. dette med utstyr. Jeg kjøpte en romslig veske i grov bomull med god skulderrem på H&H og bruker den nå som vanlig veske. Hvis den kostet 200 kroner, så var det maks. Den har blitt vasket x antall ganger i maskinen og holder seg like godt. Den jeg kjøpte har tre ulike rom, og det var greit, slik at ikke alt av kremer, våtservietter, bleier etc. bare lå i et eneste kaos oppi der. Jeg hadde en sammenbrettbar, tynn stellematte, som passet i vesken også. Nå har ikke vi så god råd, så en del valg ga seg selv. Men jeg synes ikke vi har vært noe dårligere utstyrt enn andre, som brukte flerfoldige tusenlapper på "stæsj".
Gjest amandine Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Og for all del tenk på at den må kunne vaskes! Den blir satt på alt mulig av underlag på stellerom etc og bunnen blir full av bakterier av ymse slag. ......
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 Det er denne http://www.babybrowns.com/ProductInfo.aspx?productid=PPB-TOUR-CHAMBORD Den inneholder myk og deilig stellematte, plastboks til våtservietter, smokkelenke, kroker til å henge den på vognen, et kort bånd slik at den kan bæres som håndveske og et langt bånd slik at den kan bæres som skuldereske. Den er akkurat passe stor for et barn, men nå som jeg venter nr to skal jeg kjøpe en petunia boxy og en stooor storksak veske greit å ha plass til litt småting til storesøster også ( i tillegg så er mor utstyrsfreak) Kjøpte min hos filabel.dk, de anbefales suuuper service og man får alltid med håndskrevet lapp og en liten gave (jeg har hvertfall fått det)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 22. mai 2008 Sukk, ja den er fin, og takk for tipset om dansk web butikk, der hadde de mye fint. Har faktisk også lagt inn et automatsøk på FINN, og skal se litt opå hva som dukker opp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå