mamsen labamsen Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg er gravid i uke 29, og skulle hente barnet mitt i barnehagen i går. Plutselig ramlet jeg utenfor barnehagen. Ikke har jeg snublet i noe heller. Kjentes bare ut som jeg kjørte karusell i det jeg falt. Husker bare at jeg falt og tok meg for med armene for ikke å falle på magen. Resulterte bare i skrubbsår på begge knær og håndledd, heldigvis. Kjenner jeg er litt ustødig av og til, men føler meg ikke så svimmel. Var hos jordmor her forleden, og hun målte hb til 10,1. På første legekontroll da jeg var 10 uker hadde jeg 14,1. Jordmor fortalte at det var naturlig at jeg hadde lavere hb nå pga økt blodvolum i sv.skapet og at jeg kunne ta jern hvis jeg følte meg slapp og tiltaksløs. Kan det være den lave blodprosenten min som var årsak til fallet i går, eller blodtrykksfall? Flere som har opplevd dette under graviditet?
mamsen labamsen Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2008 Dytter den lenger opp på sida:-)
ateena_k Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Vel, jeg hadde lett for å besvime i graviditeten. men da svartna det å så datt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå