Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Nesten slik at jeg lurer på om Enaxien hjelper likevel.Ei god venninne av meg anbefalte den for å få litt mer energi. Jeg har gjort en hel del hjemme og idag baka jeg 2 dobble bolle deiger. Jeg sprudler ikke av energi enda, men jeg føler meg litt mer våken. Vi har faktisk gått og tenkt tanken på å utrede meg for ME siden søstra mi har det.Men nå kjenner jeg at jeg var sikkert bare litt hypokonder.. Før sprudla jeg av energi, men etter at jeg fikk blodforgiftning og ble veldig syk etter keisersnittet falt jeg sammen som en vaskefille..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Så bra at det hjelper, er det naturmedisin el. kosttilskudd ? Har ikke du hatt mye i familien den siste tiden ? Er ikke så rart at du er tappet for energi da....... håper at den stigende energien holder og bare kommer mer og mer
Gummelillan Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Godt å høre at det går rette veien!!! Både slitsomme fødsler, operasjoner og infeksjoner kan gjøre mye "ugagn" og sette en tilbake i lang tid. Godt at du ser lysere på situasjonen. Trenger IKKE føle deg som noen hypokonder!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Så flott at du føler at du orker bittelitte granne mer! Det er det viktigste. Har hørt om Enaxien og at den skal være god. Men det er også viktig å ta deg tid til hvile og hente energien utenfra. For du har hatt mye de siste årene og det er ikke rart at du føler deg tappet. Fortsett å ta den om du føler at den gir deg det lille ekstra du trenger om dagene. og så er det alltid lurt å bruke elimineringsmetoden, for å finne ut hva man ikke har....forhåpentligvis har du ikke ME!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Det har vært litt mye siste to åra,pappa var syk i 11 mnd før han døde av bukspyttkjertel kreft og det var en berg og dalbane tid. I tillegg tok jeg hormoner for å bli gravid, de tålte jeg ikke, fikk så hypermessis svangerskap og pappa døde da jeg var i uke 17.Fikk fortalt pappa at vi venta en gutt timer før han falt i koma. Så fikk jeg blodforgiftning av ks og ble fryktelig syk.Fikk smelt i tryne av en jordmor rett før jeg reiste hjem.NÅ kan du se du som valgte ks, du kunne dødd av hele greia! Så fikk minstemann kolikk i 4 mnd.. Så klikka ryggen og nakken og så fikk mamma kreft.Føler at det har vært litt mye i det siste ja... Oj dette ble litt personelig, men håper det er greit...
Gummelillan Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Synes du er sterk og må ha utrolig mye styrke og energi for å takle bare en brøkdel av dette!!! T ror virkelig på at god og riktig egenpleie, i kombinasjon med TID får deg på beina igjen, uten noen ekkel diagnose.
♥Snulder Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Godt å høre at du føler at energien er på vei tilbake!!!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Kjære deg er det rart du er tappet for energi! Huff, husker det med faren din fra før her inne......og så alt det andre etterpå....Nå må det komme bare godt i livet ditt fremover, det er måte på hva et menneske skal få.....Sender deg gode klemmer og håper at energien og masse godhet kommer i livet fremover ......... Bare fint at du er ærlig og personslig, det er en egenskap du må ta vare på og som nok hjelper deg tross alt, man kan ikke sitte å holde inne så mye frustasjoner
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Det verste er egentlig at jeg på en måte bare går og venter på det neste...Håper det neste blir en pen lottopremie :0) Lov å håpe da.. Prøver å hvile , men føler at jeg har stirra i veggen i månedsvis.Håper bare at sommeren blir fin i år så en får enda mer energi av pent vær og sol.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Ja nå fortjener du en meget pen lottopremie Sikker lett å tenke "hva kommer nå" når det har vært så mye. Har også opplevd en del, med bla. tap av nærmeste og et par usunne forhold...så jeg vet hva du snakker om. Men nå skal solen skinne i livet ditt :) jeg sender deg gode vibber :)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Tusen takk :0)Sender varme gode klemmer i retur:0)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Nå får du fordele den energien forsiktig,så du ikke styrer på til du er vaskefille igjen da =) Jeg syns du skulle bare slappa av jeg.det syns jeg nemlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå