Mamma`n til Markus =) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 som tar ut brudekjolen min sammen eller? Virker som om at alle vordende bruder holder kjolen hemmelig for mannen =) Er det andre som ønsker å gjøre det sammen eller?
☆Anonymia☆ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 hehe...om jeg gifter meg så skal IKKE mannen se den før jeg kommer opp gulvet..det er sikkert..=)
Monajenten Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hvis jeg noen gang skal gifte meg, ønsker jeg å gjøre det uten den vordende brudgommen;-)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Det betyr (tradisjonelt sett) ulykke dersom mannen ser kjolen før den store dagen...
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Om jeg noen gang blir gift så skal absolutt ikke sambo få se den før jeg går ned kirkegulvet
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 den valgte jeg sjæl. Der har'n ikke noe han skulle sagt, gitt
Monajenten Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Altså ikke gifte meg uten ham:-O Men ta ut kjolen uten ham;-) Føler det er mer spesielt om han ser den for første gang i kirken.
Tia med 2 ♀ Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 hehe svigermor plukket ut kjolen jeg giftet meg i, uten at jeg var med. Hadde spesialsydd brudekjole, men vi giftet oss to mnd etter at vår datter var født så den kom jeg ikke inn i nei. (den var sydd etter mål før jeg visste at jeg var gravid.Og ble allt for trang over puppa.) Siden vi hadde enkel bryllup bestemte jeg at jeg ikke orket full brudekjole og ville ha en enkel somemrkjole, men etter 4 dager med å tråle butikker med babyn i bæresjal og bestevenninna mi på slep fant jeg overhode ingenting jeg kunne bruke. Så svigermor fikk målene mine og kjøpte med kjole fra england. Ho har utrolig god smak da. Og kom med hele 3 flotte kjoler jeg kunne velge mellom. værste var at jeg syntes 2 av dem var så fine at jeg ikke visste hvilken jeg skulle velge. Så var til slutt mannen min som tok siste valget. :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 kunne ikke falt meg inn å ta han med på kjøpet nej, men han hadde fått noen hint slik at dressen hans hadde passet. og kjøp av brudebukett ville vært enklere.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Hvis jeg skal gifte meg så kommer jeg ikke til å skjule kjolen...men nå har jeg jo tenkt å sy min egen brudekjole, så blir vel litt anderledes.
Stratos med 3 barn Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Hemmelig var den ikke, men jeg plukket ut den selv ja
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Nei, kjolen fikk han ikke se før jeg kom opp kirkegulvet! Mamma og mine tre nærmeste venninner og forlovere var de eneste som så meg før den tid... og pappa da, som fulgte meg opp gulvet. Der er jeg tradisjonell gitt! Tipset mannen om at det kunne være fint med sjakett med sølvvest da. Men bukett plukket vi ut sammen, dvs jeg fant en jeg likte og han nikket godkjennende.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Den skulle han ikke fått hverken være med å ta ut eller se før jeg kom opp kirkegulvet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå