Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hvisker stille stille: LYKKE LYKKE TIL I MORGEN!!!!! Det kommer til å gå så bra:-) Og om de ikke har blitt blidere av sola nå, så er det demmes egen skyld......altså sensorene;-D
Gummelillan Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg henger meg på lykkeønskningene. Skal krysse det jeg har for at sensorene denne gangen skjønner hva de har foran seg ;-)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Åh tusen takk jenter :-D Jeg ska vise sensorne jeg! De har sjelden sett en slik kandidat, skal gå lovord om med i laaang tid etter og jeg vil være et eksempel for "slik skal det gjøres", hehe..bare syker meg litt opp her ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Herlig!!! En positiv og optimistisk holdning vil alltid føre oss lengre enn alternativet!!! Dette fikser du:-)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 åh,denne overså jeg jo!!! LYKKE LYKKE til i mårra!!! Det går så bra atte =0)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 JA ! Jeg sto :-D Deilig å være ferdig helt utslitt her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå