Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 jeg tenker, men sambo sier at vi ikke skal ha flere barn Så jeg jobber med saken. Har god tid på meg da, vil ha ca 3 år mellom nr 2 og 3 dersom jeg klarer å overtale sambo, og minsta er bare 3 mnd
Suprise! Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Hehe,får han sikker på gli etterhver da tenker jeg,er det ikke det vi pleier å gjøre? Vi har ønsket oss 3 hele tiden. Har 2 nå,og har sagt før hver fødsel at "vi snakker om neste liitt senere" Må jo se hvordan det går;) Ønsker 3 tette,håper det går raskt med evt nr 3:) Lille snupp er 4 mnd så vi venter nok litt
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 jo, jeg tror nok at han ombestemmer seg etter hvert Men han har ikke lyst til å bestemme seg nå, og det er jo helt greit Bare han sier ja om ca 2 år, så er jeg fornøyd. Har 2 år mellom de 2 første, og har blitt anbefalt av fysioen min å vente minst 2 år før jeg blir gravid igjen.. (har hatt bekkenløsning både i sv.skapene og etterpå..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå