♥Snulder Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Først tok pc'n min kvelden... denne gang for godt!!! Så falt nettet ut og ble borte nesten 2 døgn!!! Gørrsur ble jeg.... føler seg totalt isolert fra omverdenen! Nå har jeg låne pc og nett!!! Så humøret er på stigende!!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Vet ! Jeg og er inne og sniker på et eller annet usikret nett, grunnen er at jeg har fått omtrent 2 min. på eget de siste to mnd. siden vi var så dum å bytte til Canal Digital ............Skal bytte over telenor igjen, i morgen den dag.. Men du med både pc og nett problemer, føler med deg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Det skulle ikke vært lov altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gummelillan Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Veldig irriterende. Her tror jeg også laptopen synger på siste verset. Mye tull og bli kastet ut stadig vekk. Hvorfor kan ikke sånne ting bare fungere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg med lånetilgangen. Bedre enn ingenting ;-)))
♥Snulder Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Hoho... problemet er at lånemaskinen er en av guttene sin... og det betyr at jeg ikke får tilgang før laaaangt utpå kvelden. Eller på formiddagen hvis jeg er så heldig å ha en fridag;=)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Nettopp vært gjennom det jeg også, følte meg totalt isolert... Håper alt ordner seg raskest mulig!!!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Nå tenkte jeg å gi et helt fåredrag om akkurat møkk,men lar være ;o) Meeeen,så greit at du fikk lånt da!! Det er viktig å komme seg hit.Ellers blir ikke dagen den samme vet du ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå