Heldige meg Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Vi hadde snakket om Pernille..men nå viser det seg at det lille nurket i magen er en gutt... Synes det er ille vanskelig med guttenavn..veldig mange navn vi vet at vi ikke vil ha, som f.eks Kristian, Jørgen, Sebastian, Christoffer... Er det noen som har noen forslag på noen "tøffe" og fine navn???
Mamma til en engel<3 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Heihei, vi strever som baaaaare det selv, hadde bestemt oss for Leah beatrice om det ble jente og Odin om det ble gutt. nå som vi fikk bekreftet at det er gutt så vill vi ikke lengre ha Odin og sliter noe sykt!!! Har ei lita liste da, den er som følger: Noah Leander Nathaniel Lionel/Leonel Matheo Leon Patrick Cornelius Fredrik Benjamin Aleksander Daniel David Meeen som sagt sinnsykt vanskelig!!!!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Matheo er et fantastisk fint navn:) Men det er "tatt" for vår del føler jeg....
temine Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Her er vår liste i alle fall:) Sivert, Lars, Jakob, Jesper, Even, Ludvik, Heine, Edvard, Trym, Viktor, Georg, Iben og Sigurd.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Felix Melvin Tage Oliver Men ingen av dem digger min sambo,så min er fortsatt navnløs... Samboern liker forøvrig... Tallak (!)
nr.4 i oktober Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 temine: Vi har også Iben på vår liste.. men da over jentenavn Guttenavn er vanskeligere enn ejntenavn synes jeg også, men vi går for staute norske navn og ikke motenavnene så da har vi litt mindre å velge mellom, hehe. Hauk, Gard og Storm er foreløpig favorittene på lista vår.
MammaRikke Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 guttenavn har egentlig aldri vært en diskusjon for oss:) Leon nydelig navn syntes jeg
Trulte76 Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Alltid syntes gutte navn er vanskelig jeg også. Venter en gutt, og har bestemt meg for han skal hete Niklas (pappan sier han er ikke flink på navn så Niklas var greit )
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Heihei.. Tja, kan jo komme med min liste, kutter ut Sebastian siden du ikke likte det så godt, hehe.. *Patrick *Nicholas *Nicklas *Benjamin *Jonathan *Lucas Alexander *Julian
Heldige meg Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2008 Hmm, takk for hjelp... Jeg er glad vi har god tid å finne navn..blir ikke lett denne gangen. Med de to andre vi har, var navnet klart..men det tror jeg ikke det blir denne gangen.. Men har begynt å like Didrik litt...
milde.m72 Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Vi liker også navnet Leonel veldig godt!!! Har jo ingen betydning for deres navnvalg,men disse navna liker jeg ikke: Nathaniel Daniel Patrick Disse liker jeg: LEONEL Leon Matteo! Lykke til med navnvalget!!
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 Jeg var overbevist om at jeg hadde en liten Emma i magen men "hun" har tut så da faller vel det bort og vi har ikke så lett med å finne et guttenavn til babyen vår. Problemet vårt er at vi bor i Spania, pappaen er spansk og navnet skal liksom være ok i begge land og helst uttales mer eller mindre likt på begge språk jejeje ikke spess lett nei! Synes Patrick er kjempefint men det het eksen til søstern min, Matheo er tatt av svogern til min andre søster. Digger Benjamin men det gjør ikke samboern....Sier til alle at han har nok et navn når vi kommer ut fra sykehuset ;-) lykke til!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. mai 2008 #16 Skrevet 24. mai 2008 På guttenavn lista vår hadde vi: Mathias Thomas Andreas Jonas Emil Anders
Yvonne04&Leon08 Skrevet 24. mai 2008 #17 Skrevet 24. mai 2008 prinsen vår skal hete Leon Alexander. andre navn jeg liker: Leander, Luckas, Nathaniel, Adrian, Tobias.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå