Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Det er mulig det blir dåp for oss men faren har ikke lyst å stå framme og "lyge" så han ønsker å sitte istedet. noen som vet om det i det hele tatt lar seg gjøre eller om det er noen som har selv gjort det sånn?
Silvia Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hvorfor går han da med på å døpe ungen? Det skjønner ikke jeg. Men for all del, han kan sikkert bli sittende. Foreldrene mine fikk ikke lov til å reise seg i kirka da jeg ble døpt. Dette pga. at de ikke var gift. Det er kun 28 år siden!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Var det noen andre som tok deg med fram da eller? han er ikke enig med at vi skal døpe. han er ikke medlem av statskirken og ser helst at vi ikke døper.
Silvia Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det var fadderne mine. Har 4 stk. Alle slektninger.
brooklyn Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 har en venninne som ikke ble med frem da datteren ble døpt, av samme årsak som faren til ditt barn. Der stod pappaen sammen med fadrene istedet, og det gikk helt greit, det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå