Gutt05Jente09 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har fått time til en tidlig ul hos en privat gyn (legen ga meg en henvisning). Noen som vet hva dette koster? Må man betale for alle gangene man går dit i svangerskapet??
Nurket11 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg går til privat gyn. Prisen kommer litt ann på tror jeg,,fks om du kun skal ha sjekk eller om du skal ha ul (dyrere). Jeg var på sjekk før jeg ble gravid og tok ul for å sjekke at alt var ok samt ta celle prøve og kreft prøve..tror jeg betalte litt over kr 1000 for det. Det som er deilig med privat gyn. er at de er eksperter innen feltet - de gir også ul om du ber om det noe som de fleste almenn leger ikke har OM du vil ha det da (trengs jo ikke helt i beg.) Jeg har tenkt til å ta i uke 7+5 og i uke 11/12 (da kan de visst se etter folder i nakken osv) og da en i uke 19...så styrer sikkert lege og jordmor resten..håper jeg
Gutt05Jente09 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Okay, koster litt da, men er nok verdt det! Tusen takk for svar hvertfall;o) Legen sender inn papirer til sykehuset for å få UL i uke18-20, de ordna hvertfall det med når jeg gikk gravid sist!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå