Gå til innhold

Hæ? Mensen igjen nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mens torsdag for to uker siden. Ble ferdig etter normale antall dager, og plutselig igjen i dag? Dette har aldri skjedd før..

Ikke går jeg på prevensjon heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd meg også, bruker heller ikke prevansjon. Irriterende ja...

Skrevet

Da slipper du den til bryllupet da hvertfall..... ;-)

Skrevet

hehe.. får håpe det, mamman til mari.. Ikke lenge igjen nå..

Skrevet

Nei, det er sant. Endelig!!! Men litt skummelt også... Var på foreldremøte i barnehagen i dag, og da jeg dro sa ei venninne: "Ja, da sees vi om en og en halv uke da..." Ja, det gjør vi jammen :-)

Skrevet

Ja, tenke seg til det.. èn og en halv uke til så er vi fruer.. hehe..Er alt klart hos dere nå? Hvor skulle bryllupet deres holdes igjen?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har du sånn vanlig syklus? Da kan det være EL-blødning.

Skrevet

Helt normal syklus. Ingen prevensjon. Alt etter boka. Barn på 3 år, og ingenting som er uendret i livet mitt..(bortsett fra at vi den siste uken hadde sex uten prevensjon.. men det kan da vel ikke ha noe med saken å gjøre.. kan det vel? )

Skrevet

Hehe, ja fruer ja, neimen ikke verst :-)

Ja, nå er alt som kan være klart i boks!! Deilig. Dere da?

Bryllup på Notodden. Var det Fredrikstad på dere????

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Men da kan det både være el-blødning eller kanskje festeblødning, evt. stress siden du skal gifte deg. Jeg har hatt el-blødning en gang, hos noen så er dette vanlig, hos andre skjer dette innimellom og hos noen så skjer det ikke.

Skrevet

Stemmer det. Fredrikstad, gamlebyen.

Tror alt skal være i boks nå. Henter kjolen min hos skredder til tirsdag, og onsdag får jeg nye negler..

Resten av ansvar, stress og mas må jeg overlate til alle andre.

Skal dere ha stort selskap?

Vi kan vel egentlig fortsette denne tråden inne på bryllup.. hehe. sklei litt ut her..

Skrevet

:-) Er på vei i seng jeg. Akkurat begynt å jobbe igjen etter permisjon, og er såååå trøtt om kvelden nå. Godt bryllupet er i boks, ellers hadde jeg blitt gal... ;-)

Vi blir 95 stk, så ganske mange ja. "Snakkes" når det nærmer seg. Lykke til med de siste 10 dagene som frøken :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...