revemor silkesvans Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Var sikker på at jeg hadde fått uiv.presset sånn på og gjorde vondt følte at jeg måtte på do hele tiden.fikk masse kynnere. Men skjekket hos legen idag og det var lite utslag bare 1. så da skjønner jeg ikke helt hva det kan være jeg.Trykkende og stikkende følelse nederst i magen.ikke båndstrekk for det har jeg mye av.Og i dag har jeg hatt vondt i ryggen også.ikke sikkert det har noe sammenheng men.Det rare er at jeg har mest kynnere når jeg ligger nede,eller sitter lenge.skal på ord ult imorra kanskje jeg får noen svar der.vet ikke hvor mye de kan se og si om det men....lov å håpe
emma83 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 hei sånn har jeg og det,har heller ikke urinveisinfeksjon,masse stikking,og kynnere om natta når jeg har ligget lenge,og ikke stresset på noen måte,synes dette er så rart,var sikker på at det var uvi,har hatt det to ganger før. kansje du får noen råd imorra,da må jeg få høre:)
revemor silkesvans Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 skal si ifra visst jeg får noen kloke svar.vet ikke helt hvor mye de kan si om den saken der men...
nikki naboo Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Har også hatt det derre. Det gikk over. Får håpe det går over for dere også.
revemor silkesvans Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 hei emma83 fikk ikke noe svar på plagene mine på ult .alt gikk så fort følte at hun ikke hadde helt tid eller så viste hun bare ikke.synes selv det er blitt noe bedre så får håpe det er forbigående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå