Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skulle gjerne vært til frisøren en dag, men er redd det kan skade det lille nurket i magen...noen som vet noe? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal ikke være farlig å farge eller stripe håret. Det er mange frisører som jobber selv om de er gravide, og de har helt sikkert sjekket det ut:)

Skrevet

Det sies at håret kan reagere litt annerledes på hårfarge når man er gravid, og at det er et lite sjansespill. Det skal ikke være farlig, da:) Jeg skal selv farge håret snart...

Skrevet

Jeg har nettopp stripet og farget det selv, og de sa det var heelt ufarlig! :)

Ikke ble det noe krøll med fargene heller, men det går kanskje bedre så tidlig..

Skrevet

Takk for raske svar alle sammen :)

Jeg bestiller time hos frisøren, og opplyser samtidig om at jeg er gravid jeg :)

Lykke til videre alle sammen.....spennende tid fremover! *gleder meg*

Skrevet

hei:)

jeg har en venninne som er frisør. hun sa til meg at hun ikke skulle jobbe når hun ble gravid,fordi det er så sterke lukter av fargene.

menne frisører står jo oppi det hele tiden,skader nok ikke å bare farge håret :D

Skrevet

Slik var det med min faste frisør her tidligere, noen andre satt selve fargen når hun var gravid, men det var kun for at hun ikke skulle stå tett oppi kjemikaliene dagen lang i ni måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...