Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har IKM på fredag og skal da teste. Vi er invitert på fest den kvelden, og jeg lurer på om jeg skal drikke eller ikke dersom testen er negativ og TR ikke har kommet Hva hadde du gjort?
JulieF*Victoria* Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 I og med at mange ikke tester positivt før senere, og du ikke har fått TR til da, så hadde jeg nok stått over drikkingen....:)Du kan jo være gravid vettu!
baby09...:) Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 E jo litt vanskeli å vite ka man skal, kvær enkelt må jo se ka som blir rett for dem. Men eg har drukke til testen har vært positiv di gangan eg har vært i prøving.(men dem har vært positiv på ikm-dagen da) Hadde ei venninne som ble gravid i juletider for noen år sia, og ho sa til legen at ho hadde drukke en del før ho fant ut at ho va gravid. Fikk til svar at d va liten sannsynlighet for skade på fostere, for d e mange som drikk før dem har tatt test... Så finnes d jo dem som ikke ser nåkka galt i å ta seg et glass vin gjennom hele svangerskape også, så folk e forskjelli. Men ville vel ikke gått for skikkeli grøftefyll nei:)
sekke Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 jeg hadde drukket. men min mens er alltid presis. vet jo ikke hvordan din syklus er.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Takker for svar Kommer ti å se ann litt følelsen på om det e rnoe der eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå