Gå til innhold

Når eple faller langt fra stammen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det da noe mulighet for at de samler seg om stammen til slutt? æsj. "Brukt er ekkelt" " ikke si du handler der" "tenk om noen så deg der a" "ikke nevn Fretex for venna mine" osv. Legger til. Er slem nok til å fortelle om kuppa mine med hennes venner tilstede. Såpass for hun tåle:) Eller? Mye man skal lure på, egentlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Mulig eplene våre triller seg inn etterhvert, har også et akkurat sånt eple her..

Skrevet

Joda. Hun glimtet til i dag da jeg kjøpte sko med 8 cm hæl. Mamma, "de ble du ung i". Hun har vel aldri sett meg i høye hæler før. Satser på at hun triller seg inn etterhvert og tror vel at det helt grunnleggende av oppdragelse blir brukt...ute blant andre folk. Det holder så lenge.

Skrevet

Hmm..Vet ikke hvor gammel denne jenta di er da..

Men synes du burde respektere henne ved å ikke "drite" henne ut forran vennene hennes om hun synes noe av det du sier er flaut..

Er ikke alt som er like morsomt i en viss alder vet du:)

Skrevet

Jeg driver å herder henne. Tror hun tåler det:)

Skrevet

Uffda - tenk om ungene blir flaue over sine foreldre ;-)

Men Prekæs, er det ikke en periode hvor ungene bare MÅ gjøre det motsatte av hva foreldrene gjør? Det har ingen betydning hva det er, det må bare være motsatt. Senere kan det godt være de skifter synspunkt, ja.

Skal vedde på at Snups en dag vil fornekte vår lokale variant av Fretex, til tross for at hun så å si har vokst opp der.

Skrevet

prækes, det er en naturlov at ungene skjems over foreldrene i en viss alder, nyt det. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...