Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 vi skal til florida med vår lille datter - sist gang vi reiste med henne såpass langt var hun under 1 år og dermed mye enklere å underholde (hun sov begge veier i bassinet!) Vi trenger gode forslag til hva man kan finne på på et såpass trangt sted som ikke forstyrrer alle de andre passasjerene... Alle erfaringer motas med store takk!
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Sist vi var ute og fløy med snuppa på 2 år kjøpte jeg med ett par billige ting som gjorde stor lykke og holdt henne beskjeftiget: - en sånn tavle man kan tegne på og så "viske vekk" og tegne på nytt hvis du skjønner hva jeg mener? - ett hefte med sånne klistermerker du kan bruke om igjen. De var veldig morsomme å klistre på flyvinduet :-) (måtte berolige flyvertinnen med at "ja, de går ann å fjerne"....) Håper du skjønte hva jeg ville frem til :-) God tur
aninesw Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 skjønner godt hvilke leker du tenker på...takk for idéene...jeg skal så absolutt ta med meg noe sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå