Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Og gutten vår som var kun 3kg ved fødsel er nå11,7! Har tatt igjenn og gått langt forbi en som er født samtidig som han men som veide over 5 kg ved fødselen. Han er også veldig aktiv og klatrer overalt i forhold til mange av de andre barna som er på barselgruppa. Da jeg satt og så på de som var så mye mindre enn han og ikke kom seg riktig så vidt omkring gikk det opp for meg at han egentlig bare er en baby... Ikke for å skryte av han (vet jo det er mange som er enda tidligere ute enn han) men siden han er så stor og flink tenker jeg ikke på at han tross alt er ganske liten. Også skulle han absolutt kose med alle de andre barna så de ble jo livredde stakkar =)
fox`y Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 hehe arti alder ja:) min er oxo veldig frempå,er vant til storebror på snart 3 år så er aktiv som bare d:) han var 10160 gr på 10 mnd kontrollen:) kos deg masse me gutten din...
LadyJones Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Snuppa mi var også en lita snulle på 46 cm og 3 kg ved fødselen. Nå er hun 77 cm og 10.5 kg. Fra neders til øverst på percentilen, hadde jeg ikke trodd, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå