Mamma snart :) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Får man alltid stigning i temp når man er gravid? jeg skal teste meg på fredag og har ikke brukt temp i denne pp. Men da jeg for morro skyld tok tempen igår var den på 36,1. Vil det si at jeg trolig ikke er gravid bare pga tempen?? uff håper ikke det. Vil være gravid nå
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 tempet du om morgen samme tid som du pleier?? Og hva pleier den å ligge på før EL og etetr EL?
Mamma snart :) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Pleier ikke å tempe. Bare tempet en gang tilfeldig.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 da kan du ikke stole på tempen. det er ingen fasitt svart på hva tempen er når man er gravid. Saken er den at man må sammeligne tempen med sine egne temper, ikke andres. Vi har alle forskjellig kroppstemperatur. feks, min er aldri nede i 36,1, selv om jeg venter mensen. Det minste den har vert på er 35,5 noen gang. tempen skal også bli tatt om morgenen til samme tid osv... det er mange regler for det. Så nei, tempen kan du ikke se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå