Gå til innhold

dritt lei!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så inderlig lei av å være gravid nå, spyr snart viss ikke ungen snart kommer!! føler jeg har vær gravid i 2 år snart, da det bare gikk 4 mnd mellom svangerskapene mine.er kvalmen og uvel hele tiden, og gruer meg masse til fødslen, så vil få det overstått! har fortsatt 20 dager igjen, men håper inderlig noe snart skjer!!!!

noen andre som ikke synes alt er fryd og gammen, eller er det bare jeg som ikke synes det er så fantastisk å være gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er hvartfall to! dritt lei jeg og..Men jeg har 36 dager igjen!!:P. ryggen verker nesten uholdbart om dagen og alt er bare vondt og tungt nå synst jeg..Gleeeeeeder meg til det hele er over og jeg får gullet mitt i armene isteden!! Lykke til til deg:) får håpe noe skjer snart:)

Skrevet

HELT ENIG!!!

Kommer ikke ungen snart nå så klikker jeg snart! Alt gjør vondt, alt hangler! Ryggen, bekkenet og lysken er dritvond! Jeg orker ikke mer!

Har 13.dager igjen...og alle sier jeg må nyte tiden som er igjen... Nyte my ass! Jeg vil bli ferdig med dette NÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Møkk lei sjøl jeg, og jeg har 41 dager igjen:( Alt er bare et slit om dagen, er tungt og jeg har vondt, får ikke sove pga smerter og er et hormonelt monster:/ Kjenner jeg blir skikkelig SINT når folk som ikke har vært gravide før sier de skulle ønske de hadde baby i magen og kose seg med:@ Jeg elsker babyen min, men HATER å være gravid akkurat nå:(

Skrevet

Sier meg enig med dere jeg.. Ble gravid før første mann var 6 mnd. så jeg føler jeg har gått sammenhengende- gravid siden juni i 2006. juhu,liksom.. :P

Så jeg har sakt det, nå vil jeg ha kroppen min for meg selv en stund, så det skal gå noen år hvis jeg skal ha flere.. :P

Lykke til alle sammen.. Håper jeg føder snart, 5 dager til termin..

Skrevet

Uff stakkars deg!! Det hørtes slitsomt ut!! Jeg har vært lei leeeenge!! Har 47 dager igjen. Jeg så sånn fram til å bli gravid og lengtet virkelig etter det. Men det er jo helt annerledes enn jeg trodde....selvfølgelig. Har gått sykmeldt siden januar pga. bekkenløsning. Var kvalm de tre første mnd, skikkelig hormonell resten av tiden....og nå har jeg begynt å bli kvalm igjen...æsj!! Og nå skal min kjære til USA på jobb og han blir borte i ca tre uker...jeg er livredd!!!! Enn om fødselen setter i gang før tida! Huff! Men jeg må ærlig innrømme at jeg er spent på å bli mor og at jeg gleder meg til å se veslejenta :-)

Lykke til!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...