leonoras mamma Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Var hos tannlegen på mandag og fikk bekreftet det jeg trodde.. Svangerskapet hadde tatt knekken på mine tenner. Jeg hadde 5 hull.. Ja du leste riktig.. 5 stk. Som om ikke det var ille nok så var 2 av hullene på hver sin visdom tann hvilket betyr.JEG MÅ TREKKE BEGGE. Gruer meg som en gal. Var hos tannlegen igjen i dag og fikk fikset 2 av hullene, skal tilbake på fredag og tette den tredje. Visdomstennene sparer vi til slutt. HJELP.. Syntes så synd på meg selv:(
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Huff da, det var ikke gøy.... Men det å trekke visdomstenner trenger ikke være så ille som man forestiller seg altså. Jeg har trukket 3 stk og det har gått kjempegreit og ikke vært så fryktelig vondt. Tok Paracet i 2 dager og måtte være litt varsom med tygging etc, men slett ikke som mange av de skrekkhistoriene jeg hadde hørt. Ønsker deg lykke til!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 jeg har operert ut visdomstenner og det gikk veldig greit. Og vi her inne har jo vært gjennom fødsel :-) men litt mer stas når det kommer ut baby kontra tann......
Sol + spire Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Hei Jeg har trukket 2 stk og det var ikke noe problem i det hele tatt. =) Jeg ønsker deg masse lykke til i hvert fall. Det går går så fint skal du se.
leonoras mamma Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Ååå så godt å høre at noen har overlevd å trekke de. Nesten så jeg må le litt av meg selv for jeg gruer meg mer til dette enn til når jeg skulle føde:) Kryss fingrene for meg damer så håper vi på det beste. Tusen takk for svarene deres, føler meg faktisk litt bedre:)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 uff..hadde syntes sinnsykt synd på meg selv da jeg å:)hehe..å borre er ikke så fælt,men gud som jeg gruer meg til den dagen jeg hører at jeg må trekke visdomstennene..*grøsse* bare de lydene du hører..æææææ!!unnskyld..fikk sikkert ikke deg på bedre tanker:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå