Gå til innhold

Jeg har så vondt av meg selv:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos tannlegen på mandag og fikk bekreftet det jeg trodde.. Svangerskapet hadde tatt knekken på mine tenner. Jeg hadde 5 hull.. Ja du leste riktig.. 5 stk. Som om ikke det var ille nok så var 2 av hullene på hver sin visdom tann hvilket betyr.JEG MÅ TREKKE BEGGE. Gruer meg som en gal. Var hos tannlegen igjen i dag og fikk fikset 2 av hullene, skal tilbake på fredag og tette den tredje. Visdomstennene sparer vi til slutt. HJELP.. Syntes så synd på meg selv:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, det var ikke gøy.... Men det å trekke visdomstenner trenger ikke være så ille som man forestiller seg altså. Jeg har trukket 3 stk og det har gått kjempegreit og ikke vært så fryktelig vondt. Tok Paracet i 2 dager og måtte være litt varsom med tygging etc, men slett ikke som mange av de skrekkhistoriene jeg hadde hørt.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

jeg har operert ut visdomstenner og det gikk veldig greit. Og vi her inne har jo vært gjennom fødsel :-) men litt mer stas når det kommer ut baby kontra tann......

Skrevet

Hei

Jeg har trukket 2 stk og det var ikke noe problem i det hele tatt. =) Jeg ønsker deg masse lykke til i hvert fall. Det går går så fint skal du se.

Skrevet

Ååå så godt å høre at noen har overlevd å trekke de. Nesten så jeg må le litt av meg selv for jeg gruer meg mer til dette enn til når jeg skulle føde:) Kryss fingrene for meg damer så håper vi på det beste. Tusen takk for svarene deres, føler meg faktisk litt bedre:)

Skrevet

uff..hadde syntes sinnsykt synd på meg selv da jeg å:)hehe..å borre er ikke så fælt,men gud som jeg gruer meg til den dagen jeg hører at jeg må trekke visdomstennene..*grøsse* bare de lydene du hører..æææææ!!unnskyld..fikk sikkert ikke deg på bedre tanker:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...