Gå til innhold

Ja her var det jammen meg hæla i taket;-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært ute på terrasse og i hage helt fra jeg kom hjem fra jobb idag og det er så deilig. Deilig med sol, deilig med jord i hendene og under neglene, deilig med gode naboer, deilige med hjemmelaget middag som ble servert meg når jeg kom hjem fra jobb, deilig med solduftende liten rosa og fjortis som smiler om kapp med solen. Eldste bor fremdeles i kollektiv med mormor og beste i ukedagene og stortrives i jobben:-)

Kan man forvente mer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en deilig ettermiddag!!

Her var vi ikke hjemme før nærmere barnetv-tider og da var det en meget intens time med middag, barnetv, bading og nattakos. Gummismannen forduftet så for å nyte kamp med kompiser og jeg har puslet rundt for å få huset i orden og nå skulle jeg endelig få sett på noe jobb. Men hodet er absolutt TOMT! Så spørs om jeg ikke forsøker meg på å lese meg opp på hva dere har bedrevet de siste dagene ;-)))

Skrevet

Ja de fleste kvelder blir ofte litt kaotiske når man kommer sent hjem....da skal jo alt gjøres på kort tid.

Her har sambo blitt invitert av flere kompiser til å se kamp, men han gadd ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VERDEN STÅR IKKE TIL PÅSKE!!!!!!!!!!!!!!

Og vet du hva han svarte sistemann som ringte og ba ham? Han svarte at han skulle være hjemme og brette klær i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Men han har ikke begynt ennå da........så me lyt no sjå;-)

Jeg har ihvertfall IKKE tenkt til å gjøre det!!!

Og nå har jeg fortalt fjortis at jeg skal lære henne opp i bruken av vaskemaskin og tørketrommel, samt sortering av de ulike klestypene, som mørkt og lyst, bomull og ull, syntet og sengetøy/håndklær........hahahahahahahahahaha kan tro hun ble fornøyd!!!!

Jiihaaaaaaaaaaaaay:-))

Skrevet

He, he, hvis fjortisjenta tar vasken og sambo sammenbrettingen, så kan du jo virkelig nyte livet ;-) Skjønner jeg har noe å se frem til når ungene gror til, hihi. Men gummismannen tror jeg nok aldri vil prioritere klesbretting fremfor fotball. Han var jo i Manchester for å se semifinalen og var ikke så veldig langt unna å bestille tur til finalen heller, nei. Vi ble vel reddet av dyre russiske hotellrom...

Skrevet

Hehehe, ja du kan glede deg Gummis:-))

Og de hotellrommene hørte jeg om!!! Det var helt syke priser!!!

Da kunne han jo heller brukt tiden hjemme med klesbretting....hahahahahahahahaha...........si det til ham!!!!

Jeg har bestemt meg at etter fylte 40 så skal jeg kose meg mer, le ennå mer enn jeg har gjort og jeg har ledd MYE i livet mitt, jeg skal nedprioritere ting som er kjedelig (les: klesvask og bretting) og gjøre hyggelige ting med hyggelige mennesker:-) Familien kommer selvsagt i første rekke som alltid:-))

Det er hva jeg kaller voksen jente:-)

Skrevet

Åh jeg blir i godt humør av å lese innlegget ditt :-D Du vet å sette pris på livet du, se de små tingene og gjøre dem store og verdifull ;-)

Jeg kom akkurat hjem fra jobb nå, sliten som en vaskefille, startet kl 8 i morres. (pss..har eksamen i morgen, og jeg må bare greie det)

En super ting som har skjedd i dag er at snuppemor har fått bhg.plass!!! Jippi! det er så dårlig dekning her, så det var jammen flaks :-D

Skrevet

Det høres ut som du har hatt en flott ettermiddag :0)

Jeg har ligget med migrene i ettermiddag, men nå baker jeg boller, 4 dobbel deig..Skal det være så skal det være...Men ute regner det og er kaldt.Ekte inne vær.

Godt dere har kose dere og har det bra :0)

Skrevet

Så kos da =) Høres hærlig ut.Her ble det en enslig time med frie tanker.Men så skal jeg si jeg har funnet ut at jeg skal reise bort jeg.Nå trenger jeg omskolering en dag eller ti....Så får pappan greie det jeg må hele tiden.Nemlig å ta seg av unga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...