Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke? trenger en som tåler litt medfart. og den MÅ være rosa. har fortsatt noen mnd til å bestemme meg - men den må være perfekt, derfor begynner letingen nå! 5-åringen som snart blir 6 ønsker seg dukkevogn, og det skal hun få.

litt skravling kan ikke skade oss.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Det finnes så mye fint, sjekk sånne sære dyre småbutikker om du vil ta ut alt du ikke fikk gjort som barn sjøl... Har ingen konkrete, bare aner meg at den fineste ikke finnes på ToysRus

Skrevet

Jeg så noen ordentlig rosa noen på riktige leker - en del også! Hvis du bor i området...

Skrevet

bor nok ikke i det det området om det er nært området til luten? det blir en sånn ca 8 timers kjøretur. men vi skal jo på ferie - forskuddspresang? kjøreturen kan være inkludert i presangen liksom? har de internettside?

Skrevet

neineinei, ikke toysRus-vogn nei. finnes ingen sære småbutikker i området, men som sagt nedenfor, ferien kan jo brukes til fornuftige ting?

men vogna må være robust, i tillegg til ordntli pen å se til (jeg ser inn i fremtiden, og der kan jeg se lillebror ligge i vognen i tillegg til dukkene)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Hehe, jeg så faktisk at Silvercross har dukkevogner - sjekk på nett... de er sikkert gromsolide...

Skrevet

Jeg kan sjekke der for deg en dag snart jeg... Skal dit faktisk snart hadde jeg tenkt - jeg skal være så snill at jeg titter i samme slengen:P!

Skrevet

de minnet mistenkelig om brio-vogna jeg hadde som liten, store jul og romslig liggedel. nostalgi. den hadde vært i tipp topp stand om ikke brødrene mine hadde lagt rennebil av den.

Skrevet

vil du?? hadde vært supersnillt av deg ;) rop på meg om det finner noe da!

Skrevet

eh.."det" "it", jeg mente selvsagt du.

Skrevet

Sukk. Min lille pike hadde en utrolig vakker en kledd med hvite blonder. De var fremdeles like hvite da vognen ble satt vekk. Hun var så nøye og blondehvit og hadde strøkent rom. Fikk aldri flekker på klærna sine heller. Nå er hun svart, med band tskjorter og rommet er bomba. Mc jakke og black metal. Hvor tok alle blondekjoler veien? Unnskyld avsporingen her. Hun er fin og mammas jente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...