temine Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 I morgen tidlig skal vi stå opp, spise god rolig frokost og kjøre tulla i barnehagen. Så skal jeg og min kjære kjøre til byen, tusle rundt å handle litt, spise lunsj sammen og når klokka nærmer seg 14 skal vi på sykehuset å se det lille rocketrollet vårt:D!!! Det blir sånn stas!! Så bebisen i uke 8+4, men det er evigheter siden. Da det fikk navnet rocketroll, for dansemoovesen var det ingenting galt med;) Trodde aldri dagen skulle komme. Innbiller meg å få termin satt til 20. oktober, og at det er en frisk gutt. Så får vi se hvor galt man kan ta da:) Trodde det var gutt sist og, men tok feil. Har ei jente på 2,5 år fra før av:) Etter ultralyden skal vi sende mms til våre venner med ulbilde og fortelle om bebisen som kommer. Håper bare ingen drømmer blir knust. Kjenner mye liv, og pappaen får og kjenne kraftige spark. Så selv om jeg ikke har hørt hjertelyd er jeg ganske rolig:)
Gulljnta Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Så herlig! Lykke til Du får oppdatere om guttefølelsen stemmer denne gangen da
C@milla *EMIL* Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Ja det blir en koselig dag termine!! I motsetning til meg da, har faktisk spesped eksamen i morgen.. Men gleder meg til ettermiddagen kommer, for da har jeg faktisk ferie!! ) Så sånn sett kan jeg vel si at jeg gledermeg tili morgenjeg også! Lykke til med rock'n roll og rocketroll!
temine Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Takk begge to:) Og lykke til i morgen C@milla:D Min kjære har spespedeksamen i juni han, tror ikke akkurat han gleder seg til den dagen, men blir såååå godt med ferie etterpå. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå