Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har fått respt av lgen. Vi har store pårøblemer i hjemmet med søvn hos vår minste på 1,5 år. Er så usikker på om jeg vil prøe... Noen som vil dele erfariner? Positive og negative?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hei. Jeg fikk også dette utskrevet dette til min datter da hun var 1,5 år. Prøvde det ca tre ganger. Så prøvde jeg den samme dosen selv , bare for å se hvordan det virka. For å si det sånn, ble ikke no mer vallergan på henne.Jeg var helt tung i kroppen og klarte ikke fungere før langt utpå dagen og da tenker jeg bare hvordan det ble for henne...uansett fikk det ikke henne til å sovne uansett..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jenta mi fikk det en liten periode, da hun var litt over 1 àr, og det hjalp veldig bra! Hun sovna relativt raskt, og var uthvilt og aktiv neste morgen. Jeg opplevde ingen negative virkninger pà henne.
mamma til 2 små:=) Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg bruker det på min datter på 3 år...tror hun var ca 2 år første gang hu fikk.Hun er fin og rask dagen etter men har merka en gang i blandt at hun KANSJE har litt hang over men det er i tilfellene hun har sovna seint til tross for at hun har fått valargan. Jeg er ikke redd for å gi henne v....må si det har redda meg ganske ofte:=) hehe
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Jeg fikk det selv til min datter når hun var rundt 1,5 år. Jeg valgte å bare bruke det kun i kort periode. Så jeg gav henne det 2 dager på rad først og prøvde så en dag uten, men fant ut at hun trengte det enda fler dager. så etter 4 dager med Vallergan, så sovnet hun selv uten Vallergan. Mener at hun sutret litt, men det var ikke i nærheten av slik hun var tidligere. Og ja, hun fikk tilbake fall, men det var ikke mer en par ganger og så fant hun sin soverutine. Endelig var det normale sove rutiner i heimen igjen:-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Føler ungen min fikk mye mareritt av valargan.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Ka må til for at man får det?? Har en som kan skrike i tre timer før han sovner:(:( Er det god nok grunn til å kunne få prøve valergan? Han er hysterisk kvar gang vi skal legge han, var ikkje sånn før..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 ja, det vil jeg tro. Valergan er langt ifra farlig og IKKE vanedannende:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå