Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei mye rart om dagen.

Jeg er lei denne magen og vil ha ut beboeren, det er i og for seg greit nok.

Men jeg har jo slengt ut av meg litt om svigersøsknene mine og slikt, og nå er jo svogeren min i hus, og sitter på ræva, heeeeeeele dagen. Sukk...

Kjipt med mennesker som man må "tvinge" til å i det heletatt reise seg av godstolen ass.

Og i tillegg har jeg kattene til svigersøs i hus, det er heller ikke nevneverdig kult, for mammapusen fant ut at min 46" flatskjerm var kul å klatre på. Den er relativt ny og mer enn relativt dyr, og nå er den full av katteklor:(

Og ungene hennes tror at ledningsrækkelet bak tven er doen deres:(

Og der kommer jeg jo ikke til og svogeren min skjønner ikke nok til at han er noen hjelp heller.

Heite som jeg blir irritert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har bestandig så vanvittig flaks med menneskene du omgås!

*bamse klem*

Skrevet

Stakkars høygravide tillab *klappe på skulderen*

Kan du ikke bare be ungen om å komme ut nå, så får du jo forlatt hele herligheten? Iallefall for noen dager....

Så forresten mannen din reke gatelangs sammen med en pasient her istad.. ;) Så ut som han reflekterte over livet eller noe. Gikk og kikket opp i luften og smilte! hehe...

Skrevet

HEhe, reflekterte over hvor mye helvete det blir når han kommer hjem fordi jeg er så lei denna ungen HAN har pult på meg og den fordømte familien hans! Hihi... Der har vi det:p *flire*

Takk mor til Gunnar, de er bare herlige asse *irooooooonisk*

Får kose meg med litt Gordon Ramsey i stedet...

Skrevet

Vil det hjelpe om du har en aldri så liten pm?

Liiiiitt forsinka, menneh....bedre seint enn aldri:)

*klemmpå*

Skrevet

Hehe! Ja det kan hende. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...