mizza med nr.2 på vei Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei! For ca en uke siden skrev jeg inn her at min datter skulle opereres for sin hjertefeil... Og jeg håper det fortsatt er noen som lurer på hvordan det har gått =) Vi fikk komme hjem i fra sykehuset i dag.. Luna ble operert 14.Mai, så dette har gått over all forventning! Det har gått kjempe fint og Luna er i ganse fin form igjen. Hun er litt smertepreget noen ganger.. Men er så og si den samme jenta som før! =) JEg er strålende fornøyd over min datters innsats! Og til alle dere som sendte deres tanker til oss... Tusen takk!! Det må ha hjulpet!! Klemmer i fra Melissa og Luna Elise
Mamma med spire Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Så fint det gikk bra:) Fikk tårer i øynene når jeg leste det du skrev sist, å når jeg leste på siden din.. lykke til videre:)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Åååå så flott!! det var hyggelig å høre ))) Gooooood bedring og lykke til videre:o))))
Poteto Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Så utroli bra flinke jente dere har når skal dere på kontroll da?
mizza med nr.2 på vei Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 det blir kontroll igjen i morgen tidlig... men så vet jeg ikke når neste blir =) Det er godt å bli fulgt opp litt ekstra godt nå... Men lillemor er veldig fin i formen.. =)
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Så fantastisk godt å høre! En skikkelig liten fighter du har da! Ønsker dere alt godt framover og håper sommeren blir en fin tid å komme til hektene igjen for snuppa di!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Så utrolig bra at det gikk så fint<3 Er så koselig å høre solskinnshistorier:D:D Store klemmer fra oss 2
Legekjærringa Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Der ser du! Det kom til å gå strålende juhuuu! *løfter taket* he he
smilla76 Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Hei, Dette hadde jeg ikke hørt om men ble veldig glad på deres vegne av at det gikk så bra!!! Flinke sterke jenter! Tenker på dere videre fremover i steden jeg da
"husmor"med lille Nora Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 så kjekt å lese at alt har gått fint! har tenkt mye på dere! lyst å halde oss oppdatert etter kontrollen i morgen? er spent. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå