Tulipan:) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har til tider hadd rier, ganske sikker på det i hvertfall. Siden jeg er i begynnelsen av uke 36 så vill jordmor ha meg en tur inn på sykehuset. Der fant de ut at jeg hadde fått en liten åpning der nede, i tillegg ligger ungen så langt nede med hode i bekkenet som det går an. Har jevnlig kynnere også, stikkenede smerter av og til der nede. Andre ganger så kommer det jevnlig press på siden av magen som stråler nedover . Lurer egentlig på om når man begynner å få en åpning kan det da ta lang tid før noe kommer til å skje. Kan jeg gå helt til termin som er den 21 juni, jordmor mente at innen 2 uker som har jeg født, bruker de å ha rett? vil ikke gi meg selv falske forhåpninger.
♥ Smurfen ♥ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Det som du beskriver opplever jeg også nå.. Har termin en dag før deg =) jeg vet at livmorhalsen er 1,5cm og at det er en cm åpning og hodet har festet seg.. Jeg har også hatt rier/sterke kynnere i det siste og føler liksom at noe er på gang. Jeg merker også at med en gang jeg går på tur eller noe så blir magen hard. jeg kan vel ikke hjelpe så masse da men lurer på det samme selv. Det blir jo spennende dette da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå