Gå til innhold

Noen i Trondheim her?


nummer2påvei

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 4+3 idag. Er student og Bor i Trondheim på Byåsen. 22 år. Hadde vært koselig å blitt kjent med flere i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22 år, bor i Trondheim og venter min andre:) Jeg er 5+5 i dag! Er du født og oppvokst i Trondheim eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd i trondheim store dela av live, men e fra helgeland:) Åh andregangs du, bli bra me søsken til den lille:) gutt eller jente du har fra før? gammel? ha prøvd lenge for å bli gravid, så no e vi i happyland når e e gravid. håpa bare alt går bra:) kordan helsestasjon hør du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) jeg kommer fra trondheim og er 22 år.. venter mitt første barn.

Trudde jeg var 8 uker på vei men var til legen i dag å fikk vite at jeg er bare 5uker +++ på vei!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:) Jeg er 22 år og bor på Møllenberg, men flytter snart til Byåsen. Er 7+4 med mitt første barn i dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så artig at vi mange på vår alder:) hvis du flytter hit så blir vi på samme helsestasjon, har allerede meldt meg på og skal på felles møte 19 august for samtale med jordmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjedelig å bli satt bakover, men du vet vertfall at d ser greit ut:) jeg skal prøve å få ul om et par uker, grugleder meg! Hva gjør dere til daglig jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann =) Så artig at det er flere fra Trondheim her! Jeg bor også her sammen med samboeren min, er opprinnelig fra Nord-Trøndelag. Er 6 uker på vei med førstemann - utrolig spennende, og litt skummelt også ;) Hvordan er formen og sånn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen min er helt fin. blir kvalm når jeg får lavt blodsukker. ellers skulle jeg nesten ønsket at jeg hadde mer symptomer:P skal på ultralyd om to og ei halv uke, får bare vente å se da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

ER 29 og kommer opprinnelig fra Nord-Trøndelag, men har bodd i byen i 10 år. Venter min første og er vanvittig spent!

Kjenner ingen forandring foreløpig, så jeg er litt irritert over at jeg ikke får time til undersøkelse før 7. juli!!

Måtte vente til jeg var 12 uker på vei fikk jeg høre... Men vurderer å høre med jordmor for å få time der heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig fra Nord-Trøndelag jeg også, har bodd her siden 2002 :) Hm, synes det er så teit noen skal behøve å få den beskjeden fra legen at de må vente til 12 uker :/ Spesielt vi som er førstegangs, det er vel naturlig at man har en del spørsmål/bekymringer osv, så de kunne jo godt vise litt velvilje da.. Jeg ringte til legen når jeg fant ut at jeg var gravid, og da ble jeg satt opp til time i uke 9.

Har du forresten snakket med jordmor allerede? Jeg ringte nemlig dit også samme dag, og fikk beskjed om at det var veldig lurt at jeg ringte så tidlig, da det blir fort fullt. Så hiv deg på telefonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig! :-)

 

Jeg trodde selv at jeg hørte til Strindheim helsestasjon, da vi bor ikke så kjempelangt unna, men når jeg ringte dit, fikk jeg beskjed om at jeg hører til Sunnland, så jeg skal på første besøk der 15/7. Forstod det slik at det er en fellessamling første gangen sammen med andre som har termin omtrent på samme tid, og så blir det individuelt opplegg etter det :) Hvor hører du til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du helsestasjonen i midt byen. har det jeg også;) ringte med en gang jeg fant ut jeg var gravid, og skal på felles møte 19 august(tror d var 19).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, og bor på Ladeområdet. Er ferdig med studiene nå i vår. Er 5 uker på vei i dag. Testet positivt i går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 23

Tror kanskje jeg er gravid, skal teste imorgen, men har ikm på tirsdag.

Har ei datter på 4.....

Bor på Valentinlyst......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til Strindheim helsestasjon og skal dit på fellesmøte den 1. juli :) Gleder meg til å møte flere gravide jenter fra området :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Så trivelig å sje trønder damer her! Æ e 7+3 i dag og det e mitt første barn! Æ e 27 år å fra malvik litt utafor trondheim! No bor æ på Ranheim(reppe) sammen med kjæresten! Nettopp flytta inn æ. Vi bor på gård faktisk og det e så idyllisk at! Kjempe fint her! Tatt over etter farfaren sin han! Bli veldig gla hvis nånn orke å slå av en prat innimellom om dagan! E y tanka som surre i hodet så det e litt godt å hør kordan andre har det som e i samma situasjonene akkurat no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...