Gå til innhold

Litt hjelp her??????? lurer sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om gyn ser på innvendig ul at det ser ut som mensen kommer snart, hvor lang tid tar det som regel da?

Og om han ser en tykk slimhinne som viser at det ikke er lenge til mensen er det da helt umulig at egget kan ha blitt befruktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg noe ekspert på dette. jeg tror slimhinnen er tykk både når man venter mensen og når man er gravid, men jeg er iKKE sikker. Men hvor stor forskjell det er, det vet jeg ikke. Har du tatt en test?

Skrevet

Du er alltid her når jeg legger ut et innlegg du.,... hehe....

nei jeg har ikke tatt test for jeg tror ikke jeg er gravid.... har bare hatt innmari mye kvalmebyer e halvannen uke ca... ikke noe mer... lite lite mensmurring men føler ikke at jeg skal ha mensen heller...

vet ikke jeg hva det er.... Kan jo hende jeg ikke tåler noe mat, blir innmari kvalm etter jeg har spist, men litt ellers på dagen også... føler jeg må spy, men har ikke fått det til..

Skrevet

Kvalme er jo ett typisk tegn da. Hvorfor ikke berre teste å bli ferdig med det? En annen ting du kan gjøre er å ta tempen i morgen når du staår opp, da kan du jo se om den er høy eller lav, du har jo tempet før så du kan sammenligne litt med de

Skrevet

ja jeg kan jo måle tempen....

men jeg føler meg ikke gravid egentli... og jeg blir bare så innmari deppa av negative tester... det vet du vel=(

Og jeg tror ikke at jeg er så heldig å bli gravid 1 pp etter kikkhulsoperasjonen...

jeg er bare alltid negativ hver mnd nå.. blæææ

Skrevet

ta tempen i morgentidlig, så kommer du inn her å sier hva den var+ at du legger ut linken til FF. Så skal jeg se på den.

jeg vet hva du mener med negative tester. Å jeg skal love dg en ting, den påkjenningen man får når man skal ta en test i forbindelse med IVF, den er ikke til å leve med. det var GRUSOMT. Du klarer dg nok, men det er jo grei tå sjekke hva som foregår

Skrevet

ja d er sånn.den er tykk i tidlig graviditet samme sm rett før mensen.jeg var på tidlig ul å fikk vite det å hun sa hun ikke kunne se foster pga at det var så tidlig å at enten kom mensen eller så var jeg gravid sa ut pa slimhinnen var fortykket eller noe ..å jessda jeg var gravid jeg:) da jeg var der var jeg i slutten av uke 4

Skrevet

får håpe jeg også er det.... men jeg tviler, føler iallfall ikke noe... eneste jeg ikke skjønner er kvalmen og det føles egentli ikke som mensen kommer men vet aldri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...