Gå til innhold

UVI!!???!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er symptomene og hvordan kan man avsløre en eventuell uvi??

blir gal av disse legene jeg nå, og alt dere sier.

Har en lege som etter et par ekstra urinprøver nå konkluderte med at det "ikke er noen konkrete bevis for at noe er galt".

Grunnen til ekstra kontroller har vært at de ikke har vært fornøyd med prøvene, på grunn av både blod i urin og eggehvite og gudene må vite hva ellers som har vært galt.

Teoriene deres har vært alt mellom uvi og infeksjoner, sykdommer osv osv... men de har ikke testet annet enn normal urinprøve.

Har smerter og plager i alle retninger,eneste som ikke er galt er vel at det ikke er smerter når jeg er på do.

Pga disse manglende smertene har han nå konkludert med at jeg mest sannsynlig er frisk, og at vi må vente til smertene kommer før de kan gjøre noe med det.

Det er ikke spørsmål OM jeg vil få smerter, men han vil gjerne vente til de kommer. Dette virker på meg helt bak mål.

så ser jeg andre her inne som har fått påvist uvi av andre smerter både i mage,rygg og slikt. Begynner å lure litt på hva det er som skjer.

Ser også at mange har fått beskjed om å drikke MYE veske både for å hjelpe på uvi, og mot ødem.

selv har jeg fått beskjed om det helt motsatte og prøver for harde livet å begrense veskeinntaket mitt.

blir tullete av dette!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hat uvi uten smerte når jeg tisset. Hadde heller ikke smerter de stedene som er "standard", men overalt ellers. Det rakk å spre seg til nyrene før noen reagerte. Jeg var på legevakten og de sendte meg til fastlegen og endte på en annen legevakt. Jeg hadde blod i urinen, og ikke en gang da fikk jeg noen diagnose. Stå på ditt du!!! Alt trenger ikke å være som i boka alltid, og det er viktig å gjøre noe i tide!

Skrevet

Hei samme her...vondt når jeg tisset og det var ofte +ryggen.Gikk til legen og sa selv til ham at jeg vet jeg har uvi men det viste kke på urinprøven.Til slutt ble jeg så dårlig...ca 1 år etter....Havna på legevakta og lagt inn på sykehuset med nyrebekkbetennelse.Stå på ditt ja!

Skrevet

Problemet er nok bare det at jeg har aldri hadd uvi eller andre ting tidligere. ikke i tidligere svangerskap heller. denne gangen har jeg derimot et svangerskap hvor jeg plutselig har fått soppinnfeksjoner på infeksjoner (aldri hadd dette før i hele mitt liv), og smerter som gjøre at jeg av og til tror jeg er på tur til å dette om.

skal også sies at jeg for to måneder siden også opplevde å ha så mye blod i urinen at hele doskåla var rød...dette gikk da over,og ble aldri reagert på av legen. siden den gang har jeg hadd blod i urinen ved jevne mellomrom.

er bare så frustrerende når legen sier slikt som at det ikke er "konkrete bevis".

hvis han bare ordlegger seg som at jeg er frisk enkelt og greit så er det en ting.. men når det virker som at han egentlig tror det er noe galt,men at det rett og slett ikke er smertefullt nok for meg enda til at han kan ta affære så blir jeg tullete..

har man virkelig ikke vondt nok som det er om man ikke skal gå å vente på enda mer smerter?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...