1mor3barn&1000ideer Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 virker det? Har snart provd alt annet....
jennifer Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hvis det er det på TV- shop vedr uren hud? I så fall vil jeg advare deg,min lillesøster sliter veldig og prøver alt. Måtte til hudspesialist( via fastlegen sin),som ble rasende på Proactive, og hadde lyst til å anmelde dem, små korn fra kremen hadde satt seg fast i huden( så ut som hudormer) og spesielt 1 slet de for å få bort. Rett og slett løgn og bedrag sa legen, og virkelig ikke bra for huden, men faktisk det motsatte. Hun har gått på noen sterke tabletter nå,og er bedre. Lykke til;)
1mor3barn&1000ideer Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 oi oi det var ikke bra! Takk skal du ha )
jennifer Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Ingen årsak,skulle egentlig inn bare for å lese litt,men måtte bare svare deg:)
Cat.68 Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Hmmmm, det var rart, Jeg har blitt fantastisk mye bedre siden jeg begynte å bruke den serien der. Men blir jo litt skremt nå da.(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå