Gå til innhold

kjeder meg fortsatt; dersom dere måtte velge

Anbefalte innlegg

Skrevet

mellom "rotnorske ", norrøne etc navn a' la Sindre, Vetle, Erlend, gaute etc eller disse mer "poppisispirerte" a la Sebastian, Theodor , Tobias, Herman

Hva hadde du valgt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Herman poppisnavn?

Skrevet

Rotnorske ;-)

Min gutter har noe midt i mellom da - he he.

Skrevet

Vi har tradisjonelle navn som ikke lenger er så vanlige på alle våre. "Poppisnavn" er ikke etter min smak.

Skrevet

tja,hovedpoenget er rotnorske eller mer moderne, da...

Skrevet

har en sønn som heter Sebastian. han er snart 5 år, og det var ikke poppisnavn her da vi fikk han....

liker egentlig alle de navnene du har ramsa opp jeg..

Skrevet

Hvis rotnorske er de du gav eksempler på så må jeg si det :o) For de er så milde sammenliknet med feks Torgeir, Åsulf, Ådne, Bjarne osv. Men ideelt sett ligger smaken min sånn midt i mellom.

Skrevet

Er sånn midt imellom.

Liker både Herman og Erlend

Skrevet

Liker best poppis navn. Er en grunn til de andre ikke er så pop. Er ikke så fine. De er også veldig lite internasjonale. Verden er blitt mindre. Spes for oss som har familie rundt i verden er det greit å ha ett navn som kan utales det fleste steder.

Skrevet

Jeg er veldig glad i sånne rotnorske navn, både til gutt og jente. :o)

Skrevet

Rotnorsk for meg er navn som Arne,Per,Kjell,Kari,Ragna osv....Det er navn jeg ikke ville valgt på mine barn.

Norrøne navn derimot....Vetle,Trym,Odin osv er helt greit.

Eldste vår har et navn som ikke mange andre har.Da han var 1 år (6 år siden) visste jeg hva gutt nr to skulle hete (om jeg fikk en gutt til)

Det navnet er blitt et skikkelig poppis navn nå i det siste....men angrer ikke på valget alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...