phantomet Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Idag har begge de eldste vært på fotbalkamp. Første kampen ble spilt på et sted med endel gåing fra parkeringsplassen, så den stod phantomet over. Dro til babyshop og kjøpte to bodyer og to pysjer/dresser i str 40...til en pris som var helt vill! Hentet så gjengen og kjørte ut til sted nr 2 der eldstejenta spilte kamp, og der var det heiing og hoiing til den store gullmedalje, tross tap, var jentene ved godt mot ved kampslutt. Vi var et knippe damer der som nok gjorde oss en smule bemerket, der vi lot oss rive med og komponerte heiarop over en lav sko... *ler* Det andre laget stilte overrepresentert med pappaer, som nok tok kampen en smule mer alvorlig enn oss... Nå har alle spist, og jeg har lovet Junior lesing tross sen kvelds... Det er nemlig kos kos kos for både gutten og mammaen.
Maud Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Du er noe av det sprekeste jeg vet om! Hva skjedde med alle planene om å ta det helt med ro? Jeg var på fotballkamp i går jeg og det var også nokså seriøst. Bare pappaer og så jeg med minstesnupp i puppen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå