LizzyG Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13569935&sid=xz4cbahAS56580820&WT.svl=Link
Sånn kan det gå Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 For lite for meg i hvert fall, men synes det er litt pussig å reklamere med flott utsikt og så la være å vise utsikten... *ler*
LizzyG Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Hehe... Ja, men utsikten er bare skog og jorder, for kjenner området der godt. Men synes det er rart de ikke har bilder fra inni huset.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Fint hus, men skal mye til før jeg flytter til Skotselv, gitt.
LizzyG Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Hehe... Sug lut, bor ikke så veldig langt unna, så nå må du ikke fornærme meg:)
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Slapp av, jeg har lov, jeg er lokal nok... Neida, ikke noe galt sånn sett, bare litt langt fra mye.. Men fantastisk natur rundt, og har man jobb og sånn innen brukbar rekkevidde er det veldig fint.
LizzyG Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2008 Hehe... Hvor kommer du ifra da? Er jo fint der ja, men litt stusselig kanskje.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Fnis, sitter veldig fast i hue mitt at faren min ble kalt "rasshøl" av to seksåringer på sykkel i Skotselv, de sykla villmann og han lå bak dem kjempelenge for de tok hele hovedveien og uten hjelm, da de kom seg inn på sida rulla han ned vinduet og sa på en hyggelig måte at kanskje de skkulle være litt forsiktige for det var farlig med trafikken - "hold kjeft, rasshøl!" sa poden. Min ellers taleføre far ble stum... Så jeg har litt følelse av at det er et mæææget hardt ungdomsmiljø, hehe.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Nja, samma det, men litt kjent er jeg.
Turid Laila Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 DER fikk jeg lyst til å gå på visning! Så mange fine bilder innvendig og sånn... Eller ikke... Nei, Skotselv flytter vi nok ikke til! Forresten Lizzy, budet vårt ble avvist, men vi SKAL ha det huset, har fått høyere lån, men må vente med å legge inn bud, siden det er ny visning på lørdag :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå