Gå til innhold

Har barnet ditt dilla på Thomas Toget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da MÅÅÅÅÅ du ta en tur til Toys`R`us i England! Herreguuuud, jeg gikk totalt berserk der! hihi Handla for nesten 200 pund! Gleder meg til han får Thomas Toget 2 hjulsykkelen med støttehjul til 3 års dagen sin! Han skal også få Thomas Toget bursdag og når vi skal på ferie skal han få sove i en oppblåsbar Thomas Toget seng! hihi Dilla? Jeg? Neeeeeeei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyttings! www.drusillaspark.co.uk må også besøkes! Vi skal dit i juni... Tror a mor gleder seg mest... ;-)

Skrevet

I know! Må jo få lov til å være det innimellom! hihi

Skrevet

Da må du kjappe deg! hihi Eller vente til slutten av juli! ;-) Har du msn, forresten? (regner med at du er den jeg tror du er... Er elendig i å huske nick...) hehe ;-)

Skrevet

Oi, hvor i England ligger denne parken da, hadde jo vært helt fantastisk om lillegutt på 3 år hadde fått en tur dit.

På Hamleys har de også utrolig mye thomas toget ting, vært der 3 ganger og handet :-)

Skrevet

På siden dems er det et kart... Litt nedenfor Gatwick... Vi skal bo ca 1 mil unna parken... Å! Som jeg gleder meg til vi skal dit! :-D

Skrevet

Trooor du jeg er syk etter den, eller?? Men nå er det nesten ingen vits siden han blir 3 og skal snart over i stor seng... Men jeg har kjøpt denne til ham, da, som vi kan bruke på reiser eller overnatting: http://www.mothercare.com/gp/product/B000JIDU96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...