Sunniva78 har to små Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg bruker disse Avent-begrene, er så greit når man kan koble de rett på pumpa. Og det er jo greit å tine opp en slik til et helt måltid. Men hvordan gjør dere det når man skal begynne med litt grøt? For da er det jo bare litt som trengs i gangen....
petite fleur Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg brukte å fryse de i isterningposer, og puttet posene i tett boks for å unngå bakterier. Hver bit er ca 10 ml ;-)
Sunniva78 har to små Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Ok... Men på ammehjelpen.no står det at man skal unngå slik plast, da fettet henger igjen...? Kan ikke komme på noe bedre selv heller...
*smula* Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Da vi startet med grøt pumpet jeg litt hver morgen som vi brukte i grøten på kvelden.
petite fleur Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Åja, det visste jeg ikke....var pleierne på nyfødtintensiven som foreslo jeg skulle gjøre det på den måten, så da stolte jeg jo på de ;-) Gjorde det forresten i 3 mndr, og gutten min la fint på seg, så er sikkert en del melkefett igjen i terningene;-)
Sunniva78 har to små Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 Ja det er jo så lite det er snakk om, så det funker sikkert fint å gjøre det slik også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå