Gå til innhold

nei nei nei nei nei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud nå fikk jeg frysninger!!!

Stakkars, stakkars jente, familie og barnehage:-(

Skrevet

Helt forferdelig men fatter ikke hvordan det kan skje. De voksene skal jo passe på barna og det er pålagt at man skal ta førstehjelpskurs hvert år når man jobber i barnehage så da burde man kunne se slike sitvasjoner.

Og jeg har selv jobbet mange år i barnehagen derfor Syntes jeg at det er merkelig at de ikke fulgte bedre med.

Men jeg vet også at noen har lettere for å fryse til i slike sitvasjoner, eller få panikk da.

Har nemmelig selv hatt unger som har satt ting i halsen når de spiser.

Stakkars foreldre, ansatte og barn. Godt de har satt inn kriseteam.

Skrevet

Huff.... jeg leste det for litt siden. Kjenner jeg får en sttor og vond klump i magen. Stakkars lille jente og stakkars foreldre...... :o(

Skrevet

Det er ikke sikkert det hjelper med førstehjelpskurs når noen har satt noe i halsen. Opplevde en situasjon på jobb hvor en beboer hadde satt noe i halsen, var på hengende håret at jeg greide å få opp det hun hadde satt fast. Man kan jo ikke mose maten til en 5 åring heller, kan være det satt en voksen like ved for alt vi vet, uten at det nødvendigvis hadde hjulpet.

Grusomt er det ihvertfall! :o(

Skrevet

Herregud, så forferdelig :-(

Man forventer jo ikke at en 5-åring skal sette maten i halsen...

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh..guuud! så tragisk! Og unødvendig!!!

Helt forferdelig. Mine varmeste tanker til de stakkars foreldre og familie som sitter igjen:(:( Huff og huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...